R1-07:an tillbakaköpt...

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Hoj
R1-08
Det varade ju länge...

Bytade in min R1-07:a mot en ny WR 450 F för en månad sedan. Idag köpte jag tillbaks R1:an igen. Hur jäkla korkat det än är att ha en sådan hoj kan jag inte vara utan den. Nu har jag det bästa från 2 världar, känns bra!

Trodde jag kunda vara utan sporthoj resten av livet och det varade 1 månad:rolleyes: . Hade jag inte varit så nöjd med hojen kanske det hade gått bättre...

/D.

Kul att du vakna upp på rätt sida av bädden idag, och tog ditt sunda förnuft tillfånga:D

Kul att du vakna upp på rätt sida av bädden idag, och tog ditt sunda förnuft tillfånga:D

Sunt förnuft har ingen av oss som har extrema sporthojar, men roligt så länge vi lever:tummenupp .

Å nu skall den stå i garaget tills vårsolen behagar dyka upp:huvet

/D.

Hehe, om man bara hade ekonomin på sin sida:rolleyes:

Har man pengar har man inte tid, det är alltid så för oss vanliga dödliga. Jag vet inte vad som är bäst. Att ha en gammal endurohoj och en gammal R1:a och hinna köra dem eller som jag, ha nya prylar men ont om tid att använda dem. Detta år har dock inte varit så illa med 800 R1 mil och 50 enduromil. Alla mil sent på kvällen när ungarna lagt sig...

/D

Två kanonfina hojjar du har nu :tummenupp :yoparty

Tack!

Har du en MV Agusta?

/D.

Last edited:
Har man pengar har man inte tid, det är alltid så för oss vanliga dödliga. Jag vet inte vad som är bäst. Att ha en gammal endurohoj och en gammal R1:a och hinna köra dem eller som jag, ha nya prylar men ont om tid att använda dem. Detta år har dock inte varit så illa med 800 R1 mil och 50 enduromil. Alla mil sent på kvällen när ungarna lagt sig...

Ska vi gifta oss?

Jo de är väll tyvärr så, eller så är det så att man aldrig kan vara nöjd med det man faktiskt har?:)
Men grattis till "Nya" hojköpet iaf!:tummenupp :Rockbanan

Tack!

Har du en MV Agusta?

/D.[/QUOTE]

Mina hojjar står under min nick, R1'an kommer troligtvis att vara till salu till våren då Agustan visat sig fungera riktigt bra på bana.
Har dock inte riktigt bestämt mig än :)

Cagivan är dock till salu för 4000 Svenska pengar

EDIT: står inga hojar under mitt nick längre då det har blivit och kommer att bli lite förändringar

Last edited:
Sunt förnuft har ingen av oss som har extrema sporthojar, men roligt så länge vi lever:tummenupp .

Å nu skall den stå i garaget tills vårsolen behagar dyka upp:huvet

/D.

Då var den "bashelförsäkrad" för 38 papp/år, en sådan avställbar historia. Kan inte låta den vila tills vårsolen dyker upp. Lika hialös som en fjunig och finnig tonåring alternativt en 7 åring inväntandes sin första El Gamo luftpistol, beställd från Hobbex....

Och ändå har man bara varit av med den i en knapp månad och kört 500 mil med den i år:va

/D.

hur mycket förlorade du på att byta in och köpa tillbaks den hos en handlare?

Tappade ca 33 papp i inbytet mot Wr 450:an men när jag återköpte min egen var de vänliga nog att låta mig köpa tillbaks den utan tapp för min del. Självklart kan tyckas men de gick trots allt misste på ca 9 papp och de har kostnader att betala de också. Börjar visserligen bli en VIP kund men oavsett vad tyckte de var var schyssta vilket gör att de behåller en trogen kund.

/D.

Tappade ca 33 papp i inbytet mot Wr 450:an men när jag återköpte min egen var de vänliga nog att låta mig köpa tillbaks den utan tapp för min del. Självklart kan tyckas men de gick trots allt misste på ca 9 papp och de har kostnader att betala de också. Börjar visserligen bli en VIP kund men oavsett vad tyckte de var var schyssta vilket gör att de behåller en trogen kund.

/D.

Det e väl din som e på blocket ?

http://www.blocket.se/vi/13230643.htm?ca=23_3_s

31 aug, 16:55

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard