Surfar runt med min iphone

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Sitter nu på dass o surfar runt på sporthoj med en Apple iPhone som alla snackar om. Fungerar förvånansvärt bra att skriva med det lilla touchbordet trots sina stora starka fingrar :)

Till Adam Alsing..... Du var inte först ;)

Last edited:
Å fan. Det är en hackad iPhone du har antar jag...eller?

Last edited:
Äre det den där nya luren som alla vill ha med en gammal 2mp kamera och som saknar mms funktion? :confused:

:FU

Äre det den där nya luren som alla vill ha med en gammal 2mp kamera och som saknar mms funktion? :confused:

Alla vill inte ha en tråkig Nokia eller SE.. använder man sin mobil för endast kamera så har man inte så höga krav !
Köp en digitalkamera om man vill ta kort..

Ang MMS... är bara en mjukvaru uppdatering och kommer! Det går fan såmkt smidigare och lättare att skicka mail vilket gör att man använder mobilen på annat sätt.

jag har haft de flesta nokia och SE mm mm... kanske har skickat 3 mms de senaste 3 åren.. varför ha funktioner man inte använder!

När kommer den svenska modellen av iPhone? För den kommer ju ha stöd för 3g och mms. Eller har jag fattat allt fel?

När kommer den svenska modellen av iPhone? För den kommer ju ha stöd för 3g och mms. Eller har jag fattat allt fel?

Jo den kommer nog ha 3G, i början av 2008 skall den komma m.a.o Mars-April
Antagligen släpps den även som 16 GB nu redan denna vecka i de länder som den börjat säljas i.

Men måste ändå påpeka att Edge funkar ruskigt bra... kolla mina mail och surfar överallt via Telia.
För de som bor i lite större städer och har tillgång till trådlösa accespunkter lite här o var får ju riktigt snabbt internet via Wifi annars

Bifogat

• IMG_0093_3.jpg
    IMG_0093_3.jpg
    65 KB · Visningar: 221
  • IMG_0142.jpg
    IMG_0142.jpg
    41.6 KB · Visningar: 198
Last edited:
Alla vill inte ha en tråkig Nokia eller SE.. använder man sin mobil för endast kamera så har man inte så höga krav !
Köp en digitalkamera om man vill ta kort..

Ang MMS... är bara en mjukvaru uppdatering och kommer! Det går fan såmkt smidigare och lättare att skicka mail vilket gör att man använder mobilen på annat sätt.

jag har haft de flesta nokia och SE mm mm... kanske har skickat 3 mms de senaste 3 åren.. varför ha funktioner man inte använder!
Funktioner kan man aldrig få för mycket av oavsett om man inte använder dem :fakta

MEN jag e´ RiktIgt SnE´ På NOKIA:mad:

Skall lämna in den a.s.a.p :mattias

Jag skall faktiskt ställa mig upp nu och öppna gylfen och pissa ner på min Nokia N95!(Skoja bara) Men tydligen har jag fått ett måndagsex :fakta då jobbarkompisarnas Nnittiofemmor funkar Ultra schyst!

Men jag står i valet å kvalet å försöka häva köpet! :huvet

Fan vilken skitlur jag fick!

Edit: Har den Gps/färddator?

Last edited:

Bifogat

• IMG_0151.jpg
    IMG_0151.jpg
    22 KB · Visningar: 135
  • IMG_0150.jpg
    IMG_0150.jpg
    26.5 KB · Visningar: 112
  • iphone-gps.jpg
    iphone-gps.jpg
    29.2 KB · Visningar: 82
Last edited:
>Sitter nu på dass o surfar runt på sporthoj med en Apple iPhone som alla >snackar om. Fungerar förvånansvärt bra att skriva med det lilla touchbordet >trots sina stora starka fingrar

Akta så att du inte skitar ner den:arsele

Ser najs ut. Kan inte vänta tills jag får lägga vantarna på en. Mina förhoppningar är att den då har 3G. Har den WiFi som den är nu?

Jag ska minsann inte vara sämre. Nu surfar jag med min P1i. Funkar alldeles ypperligt!

Shit, kan inte säga annat än att man blir sugen på en iPhone :gnissla

Känns lite osäkert med att låsa upp den, men verkar helt klar vara värt de!

Back