"Skitsnack & Fiskarhistorier"

Ähh, "bara" 5 tvåor.. och punka påväg där ifrån..
Men jag tror jag löst allt utom ljusbilden..

sanntur skrev:
2242319 Ähh, "bara" 5 tvåor.. och punka påväg där ifrån..
Men jag tror jag löst allt utom ljusbilden..

Hehe.. okej. Det är väl dina wheelisar som knäcker framdäcken..

Fixade en ljusbild åt dig med. :tomten

Bifogat

• liten.JPG
    liten.JPG
    22.4 KB · Visningar: 50
Faster > här har du en gammal härlig spamtråd du kan fortsätta på istället...

(Tog bort den du gjorde.)

Faster > här har du en gammal härlig spamtråd du kan fortsätta på istället...

(Tog bort den du gjorde.)

Tackar, supermissat denna :tummenupp

Jo, det var en Faster, en moster och Bellman...

...som var jävligt dåliga på att berätta historier:confused:

Jag kan köra om ghostrider på framhjulet, sittandes bak och fram på styret samtidigt som jag äter en risifrutti och nynnar på "Highway to hell"...
Det var väl inget.... jag kan sitta i spagat på styret o släppa en fis samtidigt som jag jonglerar med 4 pingisbollar iförd tvångströja, givetvis med snuthäng:)

Jag kan köra förbi er allihopa för jag är supersnapp och bäst, jag är snäll som bara inte visar det

Det här är ju en spamtråd så
här är lite ointressanta saker som kan noteras i intresseböckerna.

Idag har jag bara latat mig surfat mycket SH och nu ska jag dammsuga. Tjing Tjing:D

Gixxertina

Hihi! Speciellt nu när du varken har bensin eller däck till hojen :rolleyes:

Den står i garaget med full tank... Hur surt é det då, punka, inga pengar, men jag har bensin :huvet

Svårt att wheela med punka, synd att du inte var med sist, blåste typ ingenting så det gick ganska bra på slangen. Övade lite på att svänga när jag slangade på E6:an, gjorde ett bra filbyte (men glömde att blinka :D ) och fortsatte med en svepande högersväng.

Körde nog om en 7-10 bilar vid det tillfället.

Riktigt roligt faktiskt :tummenupp

Den står i garaget med full tank... Hur surt é det då, punka, inga pengar, men jag har bensin :huvet

Svårt att wheela med punka, synd att du inte var med sist, blåste typ ingenting så det gick ganska bra på slangen. Övade lite på att svänga när jag slangade på E6:an, gjorde ett bra filbyte (men glömde att blinka :D ) och fortsatte med en svepande högersväng.

Körde nog om en 7-10 bilar vid det tillfället.

Riktigt roligt faktiskt :tummenupp

Coolt, svänga har jag inte lärt mig än :tummenupp

Coolt, svänga har jag inte lärt mig än :tummenupp

Jag har försökt och försökt, men det är först nu det har börjat lossna, en förutsättning är att man är på eller nära balansläget...

När jag gjorde filbytet så lutade jag hela hojen åt vänster, kändes gött skumt, men det gick ju bra ha, ha... Sen den långa högern så bara burkade jag (eller vad fan det nu heter)...

Nu vill jag WHEEELA :yoparty

Back