Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det står väl i regbeviset var hojen är strypt, läs, ta dig sedan dit i hojen, väck med brickorna, bygg ihop allt igen. Tar nog inte så lång tid, brickorna brukar sitta vid förgasarna vad jag vet.
Som vanligt på sporthoj är svaren ganska ohjälpsamma!
Jag har själv ägt en szr som jag ströp ner och reggade om, min strypbricka satt mellan insuget och förgasaren om jag inte minns helt fel.
Så du får lossa tank+luftburk för att komma åt![]()
Hittat strypningen?thank you!
är dte dne röda i ditt garage som är en SZR? isåfall vart köpte du ditt slipon?
//EMil
Hittat strypningen?
Japp det var min szr, det är ett Laser Pro Duro slipon som igentligen är till en Honda Africa Twin, mellan själva sliponet och grenröret så fick man tillverka en specialbit för att det skulle passa då systemet igentligen inte är till en szr.
Men ljudskillnad är stoooor mot orginal!![]()
PS: Inte jag som köpte sliponet, du får leta efter återförsäljare till Laser!
Försök då få linjen på sliponet att stämma med bakänden på hojen så ser de snyggare ut!okey, jo jag tänkte leta efter ett beg. slipon borde väll funka med vilken slut burk som hällst får jo bara kolla så att det är rätt mått mellan grenröret å burken. vill ju åt ljudet som sagt
va ute å körde lite idagtyvärr så började vatten pumpen att läcka, antagligen packningen som gick, den har ju stått hos förra ägeren i 2 år ungefär så är väll lite delar som torkat som man måste byta ut.
men den känns skum att köra hoppar lite när jag kör, men lägger jag i en lägre växel så går den bättre. kan ju va jag som är ovan förare är ju trotts allt första hojen. MEn misstänker att dte kan bero lite på strypningen. vad tror du?
Försök då få linjen på sliponet att stämma med bakänden på hojen så ser de snyggare ut!
Haha min vattenpump läckte också efter ett tag, lätt att bli nojig men de är enkelt att byta den packningen![]()
Minns att min gick som en påse skit med strypningen i men jag hade den bara i nån timme för besiktningen, jag rev skitenoch tog bort strp så fort jag kom hem, inget man vill åka med direkt![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|