Lekkamrater sökes

TheMechanix

Pånyttfödd
Gick med
6 Oct 2007
Hoj
Sålda ögonstenar! KTM 525 exc -04 ..fast för gatan :) KTM 990 Superduke R -08
Då mina nuvarande sandlåde vänner inte fått upp ögonen för motard så söker jag nu nya, roligare, snyggare, smartare och bättre kamrater. Vill helt enkelt inte leka själv längre. Några i uppsala trakten som ännu inte har bjudit in vintern och städat bort biken? Nån som vill förbarma sig och ta hand om en vilsen och ensam motardbiker?
:rock

Kanske kan ordna en träff i Uppsala?

Har själv just inhandlat min cykel. Fått den nyservad och ombestyckad så nu går den bra mycket bättre än förr. Därför vill man ju gärna ut och nöta lite. Har en polare som brukar visa sig här på forumet som bor strax utanför Uppsala. Vi har snackat om att dra ut lite och köra. Skulle vara kul om man är ett gäng som åker ut tillsammans. Bäst är ju om det är regnfritt och torrt på vägarna. Anmäl intresse här vetja och kom med förslag på datum så kanske vi kan dra ihop nåt. :yoparty

Trevligt, kul med lite mera redigt folk!

Har min hoj på lagning, men så fort den är redo så är det ut och brassa igen :)

Men även för att det blir vinter så slutar inte säsongen, på med dubbdäck!!!!
Det är grymt kul att köra på vinter :)

Kul att det finns fler motardbikers i krokarna. Man ser inte mycket av er. Jag åker till jobbet i Uppsala nästan varje dag. Kom med ett redigt datum så är ja mé. Hojen står alltid redo för en liten bus repa på stan. Ser fram emot lite nya ansikten och erfarenheter. Man blir lixom på lite busigare humör när man är flera som åker. Va ute och brände 2 timmar i dag men det är sjukt tråkigt att åka själv. Desutom har man ju ingen att skylla på när farbror blå kommer och vill "prata" :hihi

Kul att det finns fler motardbikers i krokarna. Man ser inte mycket av er. Jag åker till jobbet i Uppsala nästan varje dag. Kom med ett redigt datum så är ja mé. Hojen står alltid redo för en liten bus repa på stan. Ser fram emot lite nya ansikten och erfarenheter. Man blir lixom på lite busigare humör när man är flera som åker. Va ute och brände 2 timmar i dag men det är sjukt tråkigt att åka själv. Desutom har man ju ingen att skylla på när farbror blå kommer och vill "prata" :hihi

Ska vi försöka dra ihop nåt kommande lördag (13/10) ett par timmar? Tror att jag kan komma ifrån familjen ett tag då. :) Kom gärna med andra förslag om det inte skulle passa.

Fan jag har ungarna den här helgen som kommer så det blir inge åka för min del. Bra med initsiativ Aqua_HeaD men vi får prova ett annat datum.

Fan jag har ungarna den här helgen som kommer så det blir inge åka för min del. Bra med initsiativ Aqua_HeaD men vi får prova ett annat datum.

Hehe... Så det kan bli. Blev precis detsamma för mig. Trodde att gumman var ledig på lörda, men ack så jag bedrog mig. Sitter alltså hemma med ungarna jag med. :huvet

Det går fler tåg.

Släng upp en topic i "uppsala roadrunners" här på sporthoj, där är det en del motardåkare som glor. Tyvär har ju 3 av oss i uppsala blivit av med våra motarder för ett par veckor sen... :mad:

Släng upp en topic i "uppsala roadrunners" här på sporthoj, där är det en del motardåkare som glor. Tyvär har ju 3 av oss i uppsala blivit av med våra motarder för ett par veckor sen... :mad:

Nu har jag inte hängt med riktigt. Är det någon stöldturné som har dragit förbi? Vilka områden ska man akta sig för? Jä....la idioter som inte kan hålla fingrarna i styr.
:mad:

Uppsala roadrunners ? Har sökt lite här men du får nog upplysa mig. Tråkigt med hojen. Hoppas att det löser sig med försäkring och att du snart är på vägen igen. Och att vi då kan dra ihop ett helt gäng för lite skitsnack, däcksparkande och bakhjulsåkande. Som sagt lycka till med allt.

Hola! sporthojen är avställd men motarden går för fulla muggar... eller inte riktigt... men den skulle vilja =) jag skulle nog kunna tänka mig att hänga med nåndag. dock så är helgen fullbokad med konferens. Sen så har ajg ju en bit att åka =/ men det ska nog gå bra.

TheMechanix: Om du kollar på forum delen så finns den en del som heter "uppsala roadrunners" det är uppsala's "lokala del"
:D

Tack alla för hjälpen med "uppsala roadrunners" Känner mig något värdelös nu kanske. Va ju skiiit svårt att hitta!!! Alldeles för långt ner på sidan enligt min mening....

:fatta!:huvet :3freak

Nästa helg kanske vi kan ta en sväng.
Det blir en ny på måndag :)

Fan va kul Nilzz. Skulle va fint om vi fick till en liten tur nästa helg. Har faktiskt inte sett en -07a in real. Är jäkligt sugen på att glo och klämma lite på den. Kanske är nått å införskaffa till nästa år? Får man fråga vad du gav och vart du köpte den?

Hur är det för er andra nästa helg? Kan det passa? Dom lovar ju lite varmare väder nu igen. Den här veckan har det inte varit nå vidare hojväder även om jag och (som det verkar) ni andra inte drar oss för lite rosiga kinder och vita knogar så finns det ju gränser.... Eller??

Fan va kul Nilzz. Skulle va fint om vi fick till en liten tur nästa helg. Har faktiskt inte sett en -07a in real. Är jäkligt sugen på att glo och klämma lite på den. Kanske är nått å införskaffa till nästa år? Får man fråga vad du gav och vart du köpte den?

Hur är det för er andra nästa helg? Kan det passa? Dom lovar ju lite varmare väder nu igen. Den här veckan har det inte varit nå vidare hojväder även om jag och (som det verkar) ni andra inte drar oss för lite rosiga kinder och vita knogar så finns det ju gränser.... Eller??

För mig kan det nog funka bra med en tur nästa helg. :)

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back