Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om vi ska prata budgetlösningar fungerar smältlim eller silikon bra.
Budgetlösning för en sak som kostar 20 spänn? Snacka om att vara dumsnål...
Om man kör räser och har hela vintern på sig så kan man göra en lista på vad man behöver och sen beställa av www.tsrworldwide.com
.Svarvar mina egna=)
Å jobbet betalar... det e ekonomi det!

Det är inte de stora inkomsterna, utan de små utgifterna som gör'etBudgetlösning för en sak som kostar 20 spänn?[/url]

Om de nu vore så att de kostade 20:- kunde jag hålla med dig men tex till mina fotpinnar tror jag två st plastpluppar kostade 110:-...Budgetlösning för en sak som kostar 20 spänn? Snacka om att vara dumsnål...
Om de nu vore så att de kostade 20:- kunde jag hålla med dig men tex till mina fotpinnar tror jag två st plastpluppar kostade 110:-...
Äh, smältlim fungerar utmärktDå kan jag hålla med om att man kanske kan se sig om efter andra lösningar, men din lösning var faktiskt riktigt usel.Om man nu ska fixa det själv så är svarven din bästa vän.
Smältlim må vara vara en av mannens bättre vänner men pluggarna på styrändar och fotpinnar ska vara till annat än för syns skull så måste det vara av något bättre material än smältlim. Pluggar av riktig vinyl är bättre, alltså modell skärbräda. Jag har haft den stora turen att få hjälp med både material, svarv och hantverk. Att tälja till själv ser jag som uteslutet, vinyl är för hårt för att bearbeta för hand.Äh, smältlim fungerar utmärkt![]()
Att vi måste ha "pluggarna" är väl för att tex en fotpinne inte ska stansa ett hål i kroppen på föraren eller någon medtävlare?Smältlim må vara vara en av mannens bättre vänner men pluggarna på styrändar och fotpinnar ska vara till annat än för syns skull så måste det vara av något bättre material än smältlim. Pluggar av riktig vinyl är bättre, alltså modell skärbräda.
Att vi måste ha "pluggarna" är väl för att tex en fotpinne inte ska stansa ett hål i kroppen på föraren eller någon medtävlare?
Tror du inte att rejält med smältlim räcker för detta?
Jefla A-förareDet kommer at ta så pass lång tid, vara tillräckligt irriterande samt att det kommer att se så pass jävligt ut att det inte är värt det!
Mät inner och ytterdiameter med gummina monterade på dina styrhalvor så ska pappa fixa riktiga i vinyl.
helt rätt, men frågan är bara vet dom om att dom betalar![]()
Vad har du för innerdiameter då?3227127Sannerligen en handlingens man!
Ytterdiameter 22, 3mm gods![]()
Crallan

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|