WSB Magny Cours 2007. **OBS! Spoiler. **

Med endast 2st 11:e målgångar under året o en 26 plats i sammandraget så kan inte jag kalla det något annat än en överaskning då han nu kvalat 4:a till Magny Cours.
Han var femma på Brands Hatch bla. Hill är helt klart snabb nog för pallen i SS-VM och har man följt hans karriär lite mer så är det ingen skräll att han kvalar som fyra och blir femma i racet idag.

Blev det så pinsamt att du fortfarande sover?

Till Max försvar fick han väja för Lanzis hoj men JT hade ju inga större problem med att köra ifatt Max.

Nej det är bara så tröttsamt att du försöker starta en ny diskussion som redan har körts 100000 ggr. Om det var menat som ironi så var det ett uttjatat försök, dvs det är inte kul längre...

Han var femma på Brands Hatch bla. Hill är helt klart snabb nog för pallen i SS-VM och har man följt hans karriär lite mer så är det ingen skräll att han kvalar som fyra och blir femma i racet idag.

5:a på Brands Hatch var absolut ingen överaskning, det är T.Hills favoritbana o att han bl.a gjorde sin roadracing debut just där o ska vara snabb där. Jag vet inte säkert om han har för vana att kvala sig till en plats i första led, men magkänslan sa mig inte. Därför var d en överaskning till Magny Cours.

Cajback verkar tidigt syna lecakulorna :näsblod

Vet man något nytt om Cajback som bars bort på bår? Hemsidan e ju inte uppdaterad sen 070831 :va !!

Last edited:
Han är ok. Ont i höften tydligen.

:tummenupp

Haga gjorde alla rätt man kan i helgen.

Toseland lika så och körde hem mästerskapet och har ju såklart vart bäst iår.. :tummenupp

Stora frågan i sändningen var annars vad Max gör 2008, pension ?

Last edited:
och max blir 2:a

Nej det är bara så tröttsamt att du försöker starta en ny diskussion som redan har körts 100000 ggr. Om det var menat som ironi så var det ett uttjatat försök, dvs det är inte kul längre...
Det var ingen ironi, det var ett konstaterande. Mannen som skulle toura hem WSBK 2007, mannen som skulle visa alla MotoGP-team att de hade fel visade sig återigen vara mannen som inte riktigt räcker hela vägen :fakta

Grattis Toseland! Han var helt klart värd det, årets bästa!:klappar :klappar

Nieto visade Corser var skåpet skulle stå nu när inte Bayliss fanns där framme och kunde visa... :hihi

Det var ingen ironi, det var ett konstaterande. Mannen som skulle toura hem WSBK 2007, mannen som skulle visa alla MotoGP-team att de hade fel visade sig återigen vara mannen som inte riktigt räcker hela vägen :fakta
Vem, förutom Skäggets två fans, är förvånad? Nu är det tio år sedan Skägget vann någonting.

Vem, förutom Skäggets två fans, är förvånad? Nu är det tio år sedan Skägget vann någonting.

3:a .....18 poäng efter JT....sen att Haga "bara" är 2 poäng efter JT är ju fränt

Det är ju intressant att när VM har avgjorts, Toseland tagit titeln, Haga dominerat och vi fått se bra race så är det ändå Biaggi som det pratas mest om. Säger det mest om Biaggi eller om de som ska skriva ner honom här på SH hela tiden? :va

Synd att inte Toseland lyckades fega bort titeln i andra racet.

Vem, förutom Skäggets två fans...
Du och jag, valmers :pannkyss

Ni som sett loppet, vad sysslade sopan med under första racet? Vad hände, varför gick det som det gick?

Mannen som skulle toura hem WSBK 2007, mannen som skulle visa alla MotoGP-team att de hade fel...
Han hade tourat hem det hela med lätthet om han hade velat. MotoGP-teamen hade fel.

Sen är det humor när någon på allvar angriper humoristiska inlägg

Last edited:
Det är ju intressant att när VM har avgjorts, Toseland tagit titeln, Haga dominerat och vi fått se bra race så är det ändå Biaggi som det pratas mest om. Säger det mest om Biaggi eller om de som ska skriva ner honom här på SH hela tiden? :va

Synd att inte Toseland lyckades fega bort titeln i andra racet.
Fega bort? Han var smart och bevakade sin position. Nästa år är han i MotoGP. Vad gör Skägget nästa år?

Fega bort? Han var smart och bevakade sin position. Nästa år är han i MotoGP. Vad gör Skägget nästa år?

har bara en att slå...:D

veteranen Haga är väll kvar:yoparty

Biaggi gör en alldeles strålande insats detta året, trots att han suttit på den (för året) riktigt usla Suzukin.

Toseland har varit riktigt vass i år och det ska bli kul å se vad han kan prestera i GP. Personligen hade jag dock hoppats på att Haga skulle ta hem det.

Biaggi gör en alldeles strålande insats detta året, trots att han suttit på den (för året) riktigt usla Suzukin.

Toseland har varit riktigt vass i år och det ska bli kul å se vad han kan prestera i GP. Personligen hade jag dock hoppats på att Haga skulle ta hem det.
:rofl "An equal bike, that's all I've ever asked for." :lol

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck