Mozz läxar upp Jorpes The Movie

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ERF på Åsen 2004 och Mozz skäller som vanligt på Jordfräs, men Jorpes sa bara att om han tappar fästet så ska han upp igen, down is out gäller ju inte på ERF.

Höj volymen:yoparty

[YOUTUBE-ID]7dL7iNf18is[/YOUTUBE-ID]

Haha, gamlot är tillbaka med sina fulklipp på allvar igen. Fortsätt så, strunta i att ta dina mediciner och fortsätt förgyll vår tillvaro.

Bland det bästa jag sett på länge :tummenupp

Jag fundera på att någon gång göra en seriös reklamfilm, kanske rent av en promotion film typ sponsorfilm, fulfilmerna tar 3 minuter att göra, en finfilm tar säkert en j-a tid att klippa dock.

med all den fritiden du verkar ha så den tiden vi andra funderar i veckor på det gör du på en arbetsdag:tummenupp

Jag fundera på att någon gång göra en seriös reklamfilm, kanske rent av en promotion film typ sponsorfilm, fulfilmerna tar 3 minuter att göra, en finfilm tar säkert en j-a tid att klippa dock.

en seriös film kan ta hur lång tid som hällst man blir aldrig nöjd men över lag en bra film tja säg 40-60 timmar

en seriös film kan ta hur lång tid som hällst man blir aldrig nöjd men över lag en bra film tja säg 40-60 timmar
Ja det tar sin tid, jag klippte lite större filmer förr i tiden, här en en, 4 kameror och en j-a massa redigeringstid.

[YOUTUBE-ID]uaS56OlTKZI[/YOUTUBE-ID]

Varken Mozz eller Jorpes låtsas bry sig om min fulfilm :mad:

Varken Mozz eller Jorpes låtsas bry sig om min fulfilm :mad:

Å herregud!!! Vad är det jag har missat? Ett bidrag som platsar för en Oscarsnominering i kategorin "Bästa dokumentär". Fullkomligt lysande...:D

Har du för lite att göra om kvällarna? Om svaret är ja så "Va bra!":)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...