swebits

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
nån här inne som vet om swebits har nått strul med databaserna elelr nått.. för ja kan inte logga in, å de står att min mail inte finns i databasen, fast jag fick ett mail för bara ett par dagar sedan.
när jag väljer "registrera" så står det att mitt IP redan finns i databasen.. mystiskt

eller om nån har lust att ta kontakt med dem för min räkning.. mitt username är "heimdal"

Välkommen i klubben!
Jag vårdade min ratio noggrant och en vacker dag kunde jag inte logga in längre utan förklaring.

3200625 Välkommen i klubben!
Jag vårdade min ratio noggrant och en vacker dag kunde jag inte logga in längre utan förklaring.
samma här:huvet

men de va nog ett år sen nu.

De är utsatta för ddos lite då och då vilket tydligen kan klydda till det lite här och var. De har haft lite info på deras sida.

jag hade ju en ratio på typ 2,5 å 1,9 TB uppladdat.. så det suger ju massa balle..
det jobbiga e att ja kan inte skapa nytt konto för min IP finns redan i databasen.
men jag gjorde en recover senaste gången den 26e september.. så de är ju de senaste deagarna det kukat ur

ingen som har lust å fråga dem va som pågår? å se om de kan göra nått åt det?
namn: heimdal
mail: heimdal_81@hotmail.com

Last edited:
Skriv ut ditt Ip oxå, så kan jag skicka ett Pm till någon i Staff & fråga!

bästa sättet o fixa problem e att logga in i deras irc kanal o hugga en op , dom brukar oftast kunna hjälpa en

bästa sättet o fixa problem e att logga in i deras irc kanal o hugga en op , dom brukar oftast kunna hjälpa en

dels så vet ja inte vilket nät de har sin irc å sen har ja inte det installerat heller
men i nödfall så ...

det löste sig nu.. efter omstart av deras databasserver så funkar det prima igen

det löste sig nu.. efter omstart av deras databasserver så funkar det prima igen

Fick Pm tillbaks idag från "Horpatte" på Swebits,
"Han kan nu köra recover på den mejl han reggade kontot med"

Men tydligen så hade han fixat ditt konto redan i och med att det funkar för dig?

Fick Pm tillbaks idag från "Horpatte" på Swebits,
"Han kan nu köra recover på den mejl han reggade kontot med"

Men tydligen så hade han fixat ditt konto redan i och med att det funkar för dig?

jepp.. eller så va de servern som strulade.. vem vet :) jag har det iaf..
tack för hjälpen

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...