Kallt ute?

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Ort
.
Hoj
Lilla Råttan
Hörde att det finns några som tycker att det är jäkligt kallt när man går ut och behöver värma sig lite, med en öl eller två?

Själv har jag inte riktigt upplevt det ännu eftersom jag kom hem från Spanien* i natt men det ser kallt ut så det är nog dags att köra igång AW.

Se detta som en förvarning och att ni bokar in varannan onsdag med början nästa onsdag 10/10. Okej alla?

Återkommer med sedvanlig AW-tråd.

* 24 grader i vattnet, ca 27 på land. :tummenupp
 

Javisst! Äntligen! Men nu så är det dags för "rövarhistorierna" om hur långt, högt, fort och länge. :D

Som jag har väntat....
Vart ska vi gå?
Ja, apropå var. Om någon har idéer eller förslag på ställen så lämna dem gärna här. Samma sak som att avstå sin röst i valen gäller här. Den som inte lämnar förslag har heller ingen rätt att klaga på haken vi besöker. :arsele

Eller ska vi ha ett stamhak vi alltid ses på?
 
Last edited:

Ja, apropå var. Om någon har idéer eller förslag på ställen så lämna dem gärna här. Samma sak som att avstå sin röst i valen gäller här. Den som inte lämnar förslag har heller ingen rätt att klaga på haken vi besöker. :arsele

Eller ska vi ha ett stamhak vi alltid ses på?

Stamhak är svårt...
Då ska man hitta ett ställe där alla trivs och det var inte lätt ska jag säga som tidigare AW general.
Grabbarna gnällde sällan men... :D

Jag trivdes i alla fall bra på O,learys.
Där sker inga överraskningar men FOTBOLL! :mad:
Det får man väl stå ut med.
Kanske kan få en egne skärm med hojar om vi tjatar...
 
Ja, apropå var. Om någon har idéer eller förslag på ställen så lämna dem gärna här.

Buddy's, Irländsk pub på Dragarbrunnsgatan. (gamla Maggans).

Tar inget ansvar för stället, har aldrig varit där kvällstid men det är väldigt nära jobbet och nära parkeringshuset sen när jag ska hem :D
 
Yes!!

Som jag har väntat.. Äntligen är sommaren slut!

The G
 
Kan vi inte ha den första i Enköping, så jag hinner också??





Är det nu jag ska gå & dra nåt gammalt över mej? :rolleyes:
 
Buddy's, Irländsk pub på Dragarbrunnsgatan. (gamla Maggans).

Tar inget ansvar för stället, har aldrig varit där kvällstid men det är väldigt nära jobbet och nära parkeringshuset sen när jag ska hem :D
Noterat! Krypavstånd till bilen, nytt grepp! :tungan

Yes!!

Som jag har väntat.. Äntligen är sommaren slut!

The G
Ehhh... :skrämd Vem har hijackat Gretzkys konto?

Kan vi inte ha den första i Enköping, så jag hinner också??





Är det nu jag ska gå & dra nåt gammalt över mej? :rolleyes:
Näe, inte Enköping. 804:an? Hinner du inte till sex?
 
Last edited:
Då blir det raka spåret isf. Iofs inte spikat hur länge jag kommer att "jobba" på dagarna, men de stänger nog kl 17 tror jag.

Våga vägra STRESS!

Jag tränar på onsdagar så jag stressar alltid till puben men väl framme så får man pusta ut och vila. Precis som KK säger, ingen uppskrivning för sen ankomst. Kom så fort du hinner vettja! :)
 
Låter inte omöjligt med lite aw, Beror på när man kommer från jobbet bara!
Vi hörs
 
Så vad händer??? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top