Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
om man dretar i band kan man ju ta me nån mp3 spelare el dyl. så blir det inte så mycket planering och då blir inträdet mer än lägligt. har whatahell nån anläggning på plats?
Tjooohooooo!!!
Lite uppdatering på detta vore på sin plats.
Såhär är det i dagsläget, Dj Barbski ( Barbaknövel ) och Jag ( Toye ) har eller rättare sagt Dj B har fixat en liten sida som ( Klicka på mig ) all information kommer gå ut på om planerad sporthojsfest (er) till våren.
I dagsläget så står det inte så mycket men det kommer så håll i bananen och tofsen![]()
Snygt spelat grabbar! då e det bara att vänta haha

Spelat? Nej nej, eller det kanske jag som tror att du tror att det bara är spel för gallerian..
Så är inte fallet, vi ska börja knåpa på detta om hur uppläget för denna fest kommer vara. Det ska ju bli en bra fest med bra tryck såklart.
Ju flera som kommer, ju bättre underhållning såklart.
Så veckan som kommer ska vi ta o planera lite, och förhoppningsvis kommer det ( det kommer såklart ) mera info på SH Fest sidan om vad som väntas skall![]()

Jag mena att de va fint att ni har dragit i gång ett seriöst fixande!![]()

Låter tufft! Ska se vad jag kan försöka bidra med till festen![]()
haha.. ja det vore nåttSpela in en skiva med ljudet av din mille?
näe.. men nått mer materialistiskt kanske. har lite i bakgrunden som kommer ut snart som jag bör kunna nyttja för alla medlemmar på sh i samband med något sådant här.haha.. ja det vore nåttnäe.. men nått mer materialistiskt kanske. har lite i bakgrunden som kommer ut snart som jag bör kunna nyttja för alla medlemmar på sh i samband med något sådant här.

Låter tufft! Ska se vad jag kan försöka bidra med till festen![]()
med 
Klart du ska komma![]()
Ingen fest utan SH´s största postare![]()
Sen så kanske det kommermed
![]()
från örebrooooklart vi ordnar med lite![]()
![]()
![]()
från örebroooo
är ett måste, jag menar, vi kör jue sporthöööööööjjjjjjjjjj
"är ett måste, jag menar, vi kör jue sporthöööööööjjjjjjjjjj
![]()
"Någon som kanske kan ta tag i tjejbiten? 4 sötingar som dansar på podier i en bur osv, jag menar, dom har ju det i alla hööllyywood filmer"

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |