Kör inte Rollers fraktfritt...?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Tjo

Jag har fått ORDERBEKRÄFTELSEN FRÅN RoLLERs MC nu :tummenupp

En liten fråga bara, Får jag grejorna fortare om jag betalar idag eller blire´samma om jag betalar på måndag :confused:

Anledningen till att jag frågar är att jag inte hittar mitt fucking Nordea skapkort!

Och jag har ingen lust å leta....

Tjo

Jag har fått ORDERBEKRÄFTELSEN FRÅN RoLLERs MC nu :tummenupp

En liten fråga bara, Får jag grejorna fortare om jag betalar idag eller blire´samma om jag betalar på måndag :confused:

Anledningen till att jag frågar är att jag inte hittar mitt fucking Nordea skapkort!

Och jag har ingen lust å leta....

Nä, det går nog inget fortare. Trots att det är en webshop så krävs det att vi eventuellt ringer och beställer däcken, kollar att pengarna finns på kontot, beställer hämtning av Konungliga Postenverket osv...

Nä, det går nog inget fortare. Trots att det är en webshop så krävs det att vi eventuellt ringer och beställer däcken, kollar att pengarna finns på kontot, beställer hämtning av Konungliga Postenverket osv...

Okay!

Lite spänd på hur brillorna ser ut.. :wiggle Hoppas de´ R schysta!

Last edited:
Ok ok ok ok !

Jag bara fick för mig att det brukar vara fraktfritt vid runt 2k på många ställen!

Men tydligen inte!

Ja ja den här tråden lär säkerligen bara vara positiv...lyfta upp Rollers höstrea i ljuset!

www.mcdackonline.com är fraktkostnaderna inbakade i priset, där får du ditt bakdäck för under tusenlappen hem till dörren.

www.mcdackonline.com är fraktkostnaderna inbakade i priset, där får du ditt bakdäck för under tusenlappen hem till dörren.

Nu ställer du mig inför ett jävla dilemma! :mad:

Jag har ju redan beställt!

Edit:
Fuckit! Jag strular inte ... Men då vill jag inte veta av nått strul från ROllers i stil med att Brillorna är redan sålda! Vänligen bekräfta att jag får allt som jag ha beställt! Via Pm Tack! Orka ha en lång jävla tråd om min beställning.. :huvet :huvet :huvet

Last edited:
Avbeställa kan man ju alltid göra.

Kör du på rollers denna gång o prova den andra firman nästan gång.

:rolleyes: Jag har editerat!

Jag vet att man kan avbeställa...Men jag gillar själv inte veliga jäklar....:mad:

Så då får man ju föregå med gott exempel!

Psst! Tåskydden.

Jag kör med FF funka Siitbra!
Varför kör man Opera ?

Man kör med Opera av gammal vana, samt att den är förbannat bra!
Jag har provat Mozilla/FF tidigare. men den formligen käkar minne.

Det är inte jätteviktigt för mig att Roller's fixar sin sida, men det är faktiskt den enda sida hittils som inte funkar för mig i Opera, det får mig att tro att det är något scriptfel på sidan, snarare än en bugg i Opera, och scriptfel på en webbshop vill man inte ha...

Man kör med Opera av gammal vana, samt att den är förbannat bra!
Jag har provat Mozilla/FF tidigare. men den formligen käkar minne.

Det är inte jätteviktigt för mig att Roller's fixar sin sida, men det är faktiskt den enda sida hittils som inte funkar för mig i Opera, det får mig att tro att det är något scriptfel på sidan, snarare än en bugg i Opera, och scriptfel på en webbshop vill man inte ha...

Har du så jäddra dåligt med minne då ?Så att en webläsare skulle sänka din station!? (Minnnen kostar ju inget nuförtin!)

Det borde liksom inte bli..... Jag har faan inte råd å köra Firefox...

Jag tycker det är lite bögigt å köra Opera!

Bifogat

• operabögar.jpg
    operabögar.jpg
    11.9 KB · Visningar: 53
Last edited:
Har du så jäddra dåligt med minne då ?Så att en webläsare skulle sänka din station!? (Minnnen kostar ju inget nuförtin!)

Det borde liksom inte bli..... Jag har faan inte råd å köra Firefox...

Jag tycker det är lite bögigt å köra Opera!

Jag har hur mycket minne som helst i den här burken, men jag kör inte program som är dåligt skrivna för det.

Program som tar onödigt mycket minne är dåliga.

Nu ställer du mig inför ett jävla dilemma! :mad:

Jag har ju redan beställt!

Edit:
Fuckit! Jag strular inte ... Men då vill jag inte veta av nått strul från ROllers i stil med att Brillorna är redan sålda! Vänligen bekräfta att jag får allt som jag ha beställt! Via Pm Tack! Orka ha en lång jävla tråd om min beställning.. :huvet :huvet :huvet

Missat den här tråden helt...

Härmed bekräftat! Du får allt du beställt, ingen knep glajjerna innan dig. Och ja, dom är supersjyssta. Du ser dom i den där crossfilmen jag gjorde, vart den nu e igen.

Missat den här tråden helt...

Härmed bekräftat! Du får allt du beställt, ingen knep glajjerna innan dig. Och ja, dom är supersjyssta. Du ser dom i den där crossfilmen jag gjorde, vart den nu e igen.

:tummenupp

Då skall jag bara se till å Betala!

Ett par schysta Autografer från SH´s kändisar samt en "Kinder överraskning ala RoLLER" ingår väll också eller?

Ett par schysta Autografer från SH´s kändisar samt en "Kinder överraskning ala RoLLER" ingår väll också eller?

Jag har lite ont i min högerhand så autografen dröjer dessvärre :hihi

och den där överaskningen ser du väl på hans avatar vad den består av :gnissla

:tummenupp

Då skall jag bara se till å Betala!

Vi ska se om vi hittar nåt bra och användart som vi kan slänga med som en bonuspresent också. Självklart blir bonuspresenten signerad :cool:

Bojkotta dem! De är helt värdelösa och har kass kundmottagning! Jag PM,ade med "ett av de högsta hönsen" på Rolands däck häromdagen, och jag fick bara en ":mad:" som svar! Ska det vara så?

:rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard