2008 Honda CBR 1000 RR Fireblade

Jag lider med dem som sett fram emot nya Bladen, påminner om en Transalp i vissa vinklar :(

??

big_honda_xl700v_transalp_2008_01_01.jpg

Var??

De räcker ju med att kolla på Hondan framifrån för att fatta att den blir den fetaste maskinen nästa år.
De skiter väl i design, de går på funktion.
Kolla bara nerläggningsvinkeln man kan ha innan nånting tar i, yeee...

hehe aa fan va smal o smäcker den e =P

Verkligen synd...finns det någon därute som ens vågar säga att 08:an är snyggare än 07:an???

knappast. Fy fan vilken FÖRLUST AFFÄR honda.

O nej jag är ingen tråkig gnällspik som är "rädd" för nytänk, tråkigt bara...synd honda

Verkligen synd...finns det någon därute som ens vågar säga att 08:an är snyggare än 07:an???

O nej jag är ingen tråkig gnällspik som är "rädd" för nytänk, tråkigt bara...synd honda

Du kommer tänka om...

O om inte så e de skitsamma, de som verkligen kan köra hoj kommer välja honda nästa år :tummenupp

Håller med dig litegran där, enligt mig är 07ans Honda något av det snyggaste som någonsin skapats i hojväg, jag älskar den.
Men jag börjar vänja mig lite vid utséendet på nya hondan nu, inte lika ful som i början, ganska så snygg ändå. Men som sagt, 07an :drool

Jag börjar tycka det, men jag kanske börjat tröttna på 06-07 efter att jag haft bägge.. Vänta tills du ser siffrorna! :yoparty

1:1 (Äkta siffror, inga broschyr siffror..) Under 200kg fulltankad (Alla vätskor)

Jag börjar tycka det, men jag kanske börjat tröttna på 06-07 efter att jag haft bägge.. Vänta tills du ser siffrorna! :yoparty

Låter som om du är på mässan i Paris JUST nu? Anyway, jag ska inte uttala mig allför negativt, jag har ju trots allt inte sett den in the real deal:)

Mina uttalanden grundar sig enbart på vad jag sett hittills, men har precis fått höra att den verkligen ska se mkt bättre ut i verkligheten:va så, vad vet jag.

Ska bli kul och se den i alla fall, även om mina förväntningar just nu har krossats som en efterbliven idol sångare:tummenupp

Håller med dig litegran där, enligt mig är 07ans Honda något av det snyggaste som någonsin skapats i hojväg, jag älskar den.
Men jag börjar vänja mig lite vid utséendet på nya hondan nu, inte lika ful som i början, ganska så snygg ändå. Men som sagt, 07an :drool

jo visst fan vänjer man sig ju mer man stirrar på den:) men minns du första gången du såg 07:an:tummenupp Just det!! Då behövdes det inte några extra minuters stirrande för och tycka om den inte:)

Även förlustaffär för det svenska skolsystemet. Synd Sverige!

ojdå:rodnar ber om ursäkt:rolleyes: Du kanske kan ge mig en privatlektion?:pannkyss

Last edited:
Låter som om du är på mässan i Paris JUST nu? Anyway, jag ska inte uttala mig allför negativt, jag har ju trots allt inte sett den in the real deal:)

Mina uttalanden grundar sig enbart på vad jag sett hittills, men har precis fått höra att den verkligen ska se mkt bättre ut i verkligheten:va så, vad vet jag.

Ska bli kul och se den i alla fall, även om mina förväntningar just nu har krossats som en efterbliven idol sångare:tummenupp

jo visst fan vänjer man sig ju mer man stirrar på den:) men minns du första gången du såg 07:an:tummenupp Just det!! Då behövdes det inte några extra minuters stirrande för och tycka om den inte:)

Jag är i Sverige, men jag har "ögon" i Paris.. :tummenupp

Hoppas verkligen den ser bättre ut i verkligheten än på bilderna..

För mig som inte tävlar, är det minst lika viktigt att hojen är snygg för MIN del.. Skiter högaktningsfullt i vad andra tycker om den hoj jag äger/kommer äga, bara jag själv gillar det..

Och 08:ans utseende väcker så att säga inte habegäret hos mig! :zpy
07:an däremot är ju en av världens snyggaste hojar!!!:jisses :rock

Herrejösses, den där bladen blir ju faktiskt finare och finare ju mer man kikar på den! Jag säger som Mattias, det saknas bara en hugger ala GP-hojarna.

Back