Mr. Dante
MaChInE hEaD
Jag lider med dem som sett fram emot nya Bladen, påminner om en Transalp i vissa vinklar![]()
??

Var??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag lider med dem som sett fram emot nya Bladen, påminner om en Transalp i vissa vinklar![]()
De räcker ju med att kolla på Hondan framifrån för att fatta att den blir den fetaste maskinen nästa år.
De skiter väl i design, de går på funktion.
Kolla bara nerläggningsvinkeln man kan ha innan nånting tar i, yeee...
Ah.. den påminner fanimej om en 245a i vissa vinklar.. om man står på huvet, flaxar med armarna, rapar o blundar samtidigt.
Verkligen synd...finns det någon därute som ens vågar säga att 08:an är snyggare än 07:an???
knappast. Fy fan vilken FÖRLUST AFFÄR honda.
O nej jag är ingen tråkig gnällspik som är "rädd" för nytänk, tråkigt bara...synd honda
Verkligen synd...finns det någon därute som ens vågar säga att 08:an är snyggare än 07:an???
O nej jag är ingen tråkig gnällspik som är "rädd" för nytänk, tråkigt bara...synd honda
Fy fan vilken FÖRLUST AFFÄR honda.
Jag börjar tycka det, men jag kanske börjat tröttna på 06-07 efter att jag haft bägge.. Vänta tills du ser siffrorna!![]()
Håller med dig litegran där, enligt mig är 07ans Honda något av det snyggaste som någonsin skapats i hojväg, jag älskar den.
Men jag börjar vänja mig lite vid utséendet på nya hondan nu, inte lika ful som i början, ganska så snygg ändå. Men som sagt, 07an![]()
Även förlustaffär för det svenska skolsystemet. Synd Sverige!
Låter som om du är på mässan i Paris JUST nu? Anyway, jag ska inte uttala mig allför negativt, jag har ju trots allt inte sett den in the real deal![]()
Mina uttalanden grundar sig enbart på vad jag sett hittills, men har precis fått höra att den verkligen ska se mkt bättre ut i verklighetenså, vad vet jag.
Ska bli kul och se den i alla fall, även om mina förväntningar just nu har krossats som en efterbliven idol sångare
jo visst fan vänjer man sig ju mer man stirrar på denmen minns du första gången du såg 07:an
Just det!! Då behövdes det inte några extra minuters stirrande för och tycka om den inte
![]()
...(Äkta siffror, inga broschyr siffror..) ...(Alla vätskor)
Är det vad Honda kallar innovation anno 2008?![]()
Jag är i Sverige, men jag har "ögon" i Paris..![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |