Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coolio, jag tjackade precis 6 plåtar till Djürgardten - Brynäs den 30'e Oktober på Hovet. Jeffligt kul att säsongen e igång igen! Funtar på att gå och se SSK - BIF i Södertälje på lördag om jag hinner.
Lyllo dej som ska få gå på "riktig" hockey. Jag får vänta tills den 16 okt då TIK lirar mot BIF i Gävle.
Well.... du kommer att vara väldigt ledsen och deprimerad över utgången av den matchen. Vore jag du så skulle jag dra en kudde över huvet den kvällen.![]()

Ooring te Scheisaa å fråge lantbrukern om han kan träne grabbera. För tjöiyvven.Det är lika bra jag ställer mig här i skottlinjen så ni har nått att sikta på.....
Misär är en underdrift den här kvällen....
Nån som har en, två, eller femton backar till salu?
Det är lika bra jag ställer mig här i skottlinjen så ni har nått att sikta på.....
Misär är en underdrift den här kvällen....
Nån som har en, två, eller femton backar till salu?
Ja jisses, vad tusan hände där? Var tydligen BIF man hörde plinga hela tiden under matchens gång.
Ser ut att bli en spännande o lovande säsong JajamenSer ut att bli en spännande o lovande säsong
![]()
Aha, är du en sån där BIF:are?? Hur kommer det sej?
Jag hoppas på TIK-BIF i final, de skulle va såååå klockrent.
Infödd kanske

Ja jisses, vad tusan hände där? Var tydligen BIF man hörde plinga hela tiden under matchens gång.

Skönt att se att Brynäs formtoppar i september så blir de lika ofarliga som vanligt i slutspelet.![]()
The deal? Brynäs tror jag det kallas.Nähäedu, det är vår tur nu, vinden har vänt! Men igår blev det töörsk.
Vi spöar SM-finalisterna Linköping med 9-1 men torskar mot nykomlingarna SSK. Whats the deal here?![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |