harley eldkastare!

:hojraket

Hojen blir mycket snabbare med lite eld :D

Bifogat

• LUR.JPG
    LUR.JPG
    18.5 KB · Visningar: 107
  • matti500__DSC1400-01.jpg
    matti500__DSC1400-01.jpg
    58.3 KB · Visningar: 135
  • mfr21.jpg
    mfr21.jpg
    105.3 KB · Visningar: 147
Last edited:
Man kan spruta eld utan hoj också, här är ett av mina brandtal.
Dieseldrivet kvällen till ära, fann ingen lysfotogen. Ingen vidare flamma.
Alla kräftorna smakade diesel den kvällen

/J

Bifogat

• jörgen_eld mindre.JPG
    jörgen_eld mindre.JPG
    15.8 KB · Visningar: 144
En seriös fråga:

Hur skadligt är det för avgassytem/ljuddämparna att spruta eld genom de?

Borde inte ullet/isoleringen i ljuddämparen brinna upp?

Gjorde du det där me disel??? :va
Tyder på psykisk hälsa det där :tummenupp

Jo det var med diesel. Men man använder normalt lysfotogen. Jag har hållt på med det där sedan jag var 16 och fick lära mig av en herre jag träffade i Paris. Så är det fest i det fria slutar det ofta med att jag blir framhejad ev mina vänner. Är jag slirig så hejar jag fram mig själv ska jag erkänna:hihi.Min "grej" i eldspruteriet är nog att göra stora eldmoln har jag märkt, typ på 2 dl vätska i munnen åt gången. Inte så bra på att sluka och sånt. Bara elda :hihi Denna gång hittade jag dock ingen tändvätska i värdfolkets trädgårdsförråd, så det blev diesel från en dunk. Inte så hälsosamt. Det är en dåligt timad bild molnet är på väg att torna upp sig. Folk trycker alltid av för tidigt. :hihi

Nu är jag offtopic igen

/J

En seriös fråga:

Hur skadligt är det för avgassytem/ljuddämparna att spruta eld genom de?

Borde inte ullet/isoleringen i ljuddämparen brinna upp?

Man injicerar bränslet vid mynningen, inne i röret är det som en vanlig dag.

/J

Last edited:
Man kan spruta eld utan hoj också, här är ett av mina brandtal.
Dieseldrivet kvällen till ära, fann ingen lysfotogen. Ingen vidare flamma.
Alla kräftorna smakade diesel den kvällen

/J

själv kör jag mini-flamethrower med hjälp av spraydeo (eller liknande) och en tändare:D nästan lite macho det där, dina vuxenpoäng minskar drastiskt:tummenupp
förresten, erkänn att du antingen stalkar mig eller använder sökmotorn till att söka på jörgen, sothoran, jörgen karlsson eller bushido eller nåt i den stilen:tungan när jag än nämner dig så är du raskt framme och svarar:hihi

själv kör jag mini-flamethrower med hjälp av spraydeo (eller liknande) och en tändare:D nästan lite macho det där, dina vuxenpoäng minskar drastiskt:tummenupp
förresten, erkänn att du antingen stalkar mig eller använder sökmotorn till att söka på jörgen, sothoran, jörgen karlsson eller bushido eller nåt i den stilen:tungan när jag än nämner dig så är du raskt framme och svarar:hihi
Haha! Jag har aldrig varit vuxen, jag fick lika många vuxenpoäng som en 15-åring på ngt test jag gjorde här på SH. Jag har inte ens några banklån, rätt skönt. Man ska hålla almanackan ren, vara skuldfri och ta dagarna som dom kommer.

Nä det gör jag inte, men du kan ju tänka dig att jag som Harleyägare och halvpyroman inte kan låta bli att ögna igenom en tråd som har både "Harley" och "eldkastare" i rubriken :)

Jag tycker det är du som stalkar mig babyface! Du nämner ju mig i hälften av dina inlägg :hihi

Vi kan ju öppna kringresande cirkus förresten. Du kan köra dina backflips och jag sprutar eld. Vi kommer ta världen med storm! :hihi

/J

Haha! Jag har aldrig varit vuxen, jag fick lika många vuxenpoäng som en 15-åring på ngt test jag gjorde här på SH. Jag har inte ens några banklån, rätt skönt. Man ska hålla almanackan ren, vara skuldfri och ta dagarna som dom kommer.

Nä det gör jag inte, men du kan ju tänka dig att jag som Harleyägare och halvpyroman inte kan låta bli att ögna igenom en tråd som har både "Harley" och "eldkastare" i rubriken :)

Jag tycker det är du som stalkar mig babyface! Du nämner ju mig i hälften av dina inlägg :hihi

Vi kan ju öppna kringresande cirkus förresten. Du kan köra dina backflips och jag sprutar eld. Vi kommer ta världen med storm! :hihi

/J

gött, det är så det ska vara:tummenupp får man fråga vad man ska jobba med för att tjäna så mycket pengar att man har råd att köpa stora motorer och dyra motorcyklar utan att ha några lån?:D
skulle jag!?:rolleyes:
haha:rofl den kör vi på! med ett så mångsidigt nummer kommer vi ju kunna tjäna pengar på det i all evighet utan att nån tröttnar:D :tuttar

gött, det är så det ska vara:tummenupp får man fråga vad man ska jobba med för att tjäna så mycket pengar att man har råd att köpa stora motorer och dyra motorcyklar utan att ha några lån?:D
skulle jag!?:rolleyes:
haha:rofl den kör vi på! med ett så mångsidigt nummer kommer vi ju kunna tjäna pengar på det i all evighet utan att nån tröttnar:D :tuttar

Jag är inte rik. Man skaffar sig en utbildning och ett roligt jobb som är tänkt att man ska klara ett radhus och familj på... Sedan skaffar man inte radhuset och familjen. Lätt!

Äsch det kommer funka, folk gillar att känna igen sig... Hur ofta hör du ny musik på P3... Publiken kommer att älska vårt slagnummer sommar efter sommar.

/J

Dels för att du bor i gnällbältet och att du kanske behöver ett öronlavemang :D

:hihi :hihi

/J

Last edited:
Jag är inte rik. Man skaffar sig en utbildning och ett roligt jobb som är tänkt att man ska klara ett radhus och familj på... Sedan skaffar man inte radhuset och familjen. Lätt!

Äsch det kommer funka, folk gillar att känna igen sig... Hur ofta hör du ny musik på P3... Publiken kommer att älska vårt slagnummer sommar efter sommar.

/J

/J

låter ungefär som mina framtidsplaner, undrar om jag också slutar i norrland med en miniharley med megamotor:hihi
jag förstår att din högerarm (om du nu är högerhänt) är välutbildad:D

jag lyssnar inte på radio:fakta

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back