Road-Ragge
vägkonnessör
Jaha - då får man åka i en annan kommun för att vara trygg...
Grattis grabben!![]()
Gör du inte redan det? Du brukar ju inte åka i samma komun som oss i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha - då får man åka i en annan kommun för att vara trygg...
Grattis grabben!![]()
Gör du inte redan det? Du brukar ju inte åka i samma komun som oss i alla fall.![]()
![]()
Tackar tackar!
Det blir snabbt mörkt och regnet tränger igenom skinnstället allt för snabbt![]()
Grattis pöjk,nu slipper du släpa på den där figuren med ett "blysänke" till hoj!
![]()

Kallar du mig pöjk?![]()
nja, det var nog snarare figur men ok då, du är ju yngre än jag så låt gå får det då![]()
Ska sanningen fram så är nog både jag, Cyrén samt sothoran glada att kunna öka på tempot igen. Vi eftersträvade att köra lagligt när vi övningskörde. Det var lite svettigt på 30- och 50-vägar med min motor.
GRATTIS![]()
Såja.... Nu kan du ansluta dig till den exlusiva skaran som parkerar hojen intill entren på worldclass i nacka - bara för att impa på personalen i receptionen (jag har iofs paxat alla utom hans), inte för att man har långt dit, eller så. bara för att. Jag bor på andra sidan gatan, men jag tar hojen dit ändå - "de e' fränt".
![]()
Vilken hoj![]()
Grattis till kortet![]()
..jag har ändrat mig, jag ska köpa wärst till våren, 1098s el K7, ngt sånt =) -finns ju ett filmrekord på bulten å slå
GRATTIS![]()
Såja.... Nu kan du ansluta dig till den exlusiva skaran som parkerar hojen intill entren på worldclass i nacka - bara för att impa på personalen i receptionen (jag har iofs paxat alla utom hans), inte för att man har långt dit, eller så. bara för att. Jag bor på andra sidan gatan, men jag tar hojen dit ändå - "de e' fränt".
--
...Men även uppleva 99,9% av all övrig upplevelse man kan få på en tvåhjuling. Det är inte bara en "red carpet" som rullas ut. De e ju jävligt njutbart också, vilket borde motsvara de 99,9 andra procenten som jag snackade om. Alltså får man den status man vill ha, på bara 0,1%![]()
![]()
![]()
Hans är väl gullig?! 
kan du inte övningsköra med mig också?Jajjemen! det stämmer, Leo om jag minns rätt?
Tackar!
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026