Sheriffkoll

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Tänkte bara höra om det är någon som har lite koll på vad sheriffen har för sig den här veckan eller om den är som vanligt? Tjejen var på väg hem igår och då stog dom i Sumpan med 10 bilar och tog ALLT! Eftersom det är onsdag(I STHLM) så kan det vara bra med lite info om ställen man ska undvika...

...kör lagligt, då är det ju inga problem...

Jo, eller hur... :arsele

Oavsett vad så kanske man vill slippa stå i en halvtimme och bli utfrågad om allt mellan himmel och jord, när man egentligen har viktigare saker för sig.

Jo, eller hur... :arsele

Oavsett vad så kanske man vill slippa stå i en halvtimme och bli utfrågad om allt mellan himmel och jord, när man egentligen har viktigare saker för sig.

:D ..:arsele ,:FU . Inget är så viktigt som just tala med polismakten om olika samhällstörtande verksamheter. :yoparty :D

:D ..:arsele ,:FU . Inget är så viktigt som just tala med polismakten om olika samhällstörtande verksamheter. :yoparty :D

Lätt kirrat - jag ringer in ett anonymt tips om en fortkörande, terrorbombbyggande och hashrökande ungrare (säkert illegalt invandrad med vapen i bagaget) :tummenupp Med lite tur kanske du kan få snacka med säpokillar i rosa skjortor :kär

Nä, men allvarligt så brukar så där stora ansamlingar av blåklädda snubbar bara betyda en av två saker - den nordatlantiska ubåtsflottan är på besök eller så har årets polisaspiranter utbildning på att kolla fordon och förare...

Tror att dom e överbemannade, igår morse stod dom på skeppsbron å stoppade cyklister på cykelbanan.... vete fan va dom har för sig...

Lätt kirrat - jag ringer in ett anonymt tips om en fortkörande, terrorbombbyggande och hashrökande ungrare (säkert illegalt invandrad med vapen i bagaget) :tummenupp Med lite tur kanske du kan få snacka med säpokillar i rosa skjortor :kär

Nä, men allvarligt så brukar så där stora ansamlingar av blåklädda snubbar bara betyda en av två saker - den nordatlantiska ubåtsflottan är på besök eller så har årets polisaspiranter utbildning på att kolla fordon och förare...

:D ..dom är för puckade för att fatta, jag har ju fan haft fritt sen 1979 att härja, und.säk går före säpo, å de kunde inte hitta något på mig...:yoparty

Det är polisvecka ute i fält, så du har helt rätt där .:tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard