Haha.. sant.. Skulle vara dig till att larma en isboll i nyllet på den du gillar...![]()
inte is men snö hihi jättekulju men bara man inte gör tillbaka hihi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha.. sant.. Skulle vara dig till att larma en isboll i nyllet på den du gillar...![]()

Den delen av spelet är tjejer bra på men som ja skrev tidigare Payback is a bitch och då är det inte lika roligt längre!Jag menar inget illa, vill bara veta om det är medvetet en lek med killens kännslor eller om det är så att det bara ligger i tjejer natur..
Visst är det skönt att komma till insikt även om det kanske smärtar lite samtidigt?herregud, tack MAffan för att du släppte mig lös från henneas kedjor.
Visst är det skönt att komma till insikt även om det kanske smärtar lite samtidigt?

...Ska mula dig i vinter...

Hehe.. visst ska du ha de... Du kan inte gå o vara elak mot andra utan att få igen![]()
skit samma jag hör de jag vill höra och just nu hör jag : jag får göra mot andra men ingen mot mig!!!
Kk blir ofta till känslor för ngnVi som har de så bra som vi har de oså ska hon börja krångla till de såhär..
Kk blir ofta till känslor för ngn![]()
Ap ap de där bajspackandet får ni ha för er självahåll käften.... ba för du e kär i Jörgen...
Ap ap de där bajspackandet får ni ha för er själva![]()

Kanske skulle försöka hålla tråden till saken lite
Jag kan inte komma med några råd eftersom jag ser dig som ganska oseriös i det mesta så jag har svårt att ta det på allvar. Kommer man med råd får man förmodligen något halvlustigt tillbaka i stil med.. "Skiter i allt, ska gå o tvätta kuken"
tyvärr.. men det finns andra som försökt![]()
Tycker svaret talar för sig själv. Antingen har du en del mognat att se fram emot, eller så kanske du delar personlighet med någon med annorlunda humor.
I vilket fall ser jag fortfarande att du inte är en seriös person.
Ska jag tolka det rätt med att du vill ställa en seriös fråga men när du får svar så ska du få vara hur oseriös som helst och man ska ta dig på allvar?
Nja,, tycker det mesta du lägger in är oseriöst, ganska stötande emellanåt och ibland taktlöst.. Men alla är vi olika..
Vad vill du ha svar på så ska vi se om du kan bruka allvar..![]()
ingen vaken?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |