andjim
Ny medlem
Så sant som de e sagt,måste väl finnas nån anledning varför rettan e dyrare än gixxern![]()
Rossis lön..?..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så sant som de e sagt,måste väl finnas nån anledning varför rettan e dyrare än gixxern![]()
Köp en ZX-10R istället. Klart den vassaste och roligaste litershojen i år.
...
(jag vet inte om min bromsvätska har kokat ett par tre gånger eller om jag har något annat fel, men mina funkar typ EN (1) hård inbromsning, sen tar handtaget längst in)
...
Åååå shit gubben... Du har INTE kört K7 det hör jag det... Jag har kört ALLA årets sporthojar och Kawwan är rent jävla SLÖ. 04-05 av ZX10R är betydligt vassare än årets modell.
R1 eller K7 det är en smaksak, båda är snabba som fan, K7:an är lite vassare, men det kompenseras väl av andra saker så som bromsar (jag vet inte om min bromsvätska har kokat ett par tre gånger eller om jag har något annat fel, men mina funkar typ EN (1) hård inbromsning, sen tar handtaget längst in), fjädringen duger bra på gata och för er som inte visste det, den ÄR justerbar.
Lycka till med ditt val av suersporthoj, men välj en K7 med bra bromsvätska och stålomspunnet.
![]()
PS, min gammla ZX-12R i orginalskick var snabbare med rullande start mellan 50-300 km/h än R1 -07...![]()
Vi har kört både R1 -07 och ZX-10R -07 i sommras och Kawan gick bättre och känndes sportigare enligt mig än R1:an som totalt saknar gasrespons och bottenvrid. Jag har aldrig kört K7 men K5 och enligt de tester jag läst är saknar K7 det sköna bottendraget som K5 och K6 hade.
PS, min gammla ZX-12R i orginalskick var snabbare med rullande start mellan 50-300 km/h än R1 -07...![]()
Jag har aldrig kört K7 men K5 och enligt de tester jag läst är saknar K7 det sköna bottendraget som K5 och K6 hade.
Köp en Sukka.
Yamahan är så jäkla tråkig och vanlig.
Vi har kört både R1 -07 och ZX-10R -07 i sommras och Kawan gick bättre och känndes sportigare enligt mig än R1:an som totalt saknar gasrespons och bottenvrid. Jag har aldrig kört K7 men K5 och enligt de tester jag läst är saknar K7 det sköna bottendraget som K5 och K6 hade.
Ja men testa o montera bort katalysatorn som sitter på k7 o inte K5/K6 så ska du få se på grejer![]()
Ja tror hayabusan tar din zx-12r 50-300![]()
Man sitter illa på suckan och kvalitetskänslan är sisådär. Kommer i håg när K1rna kom, då var det skeva gaffelben hit och dot medans inte ett packboxbyte ens på yammas gafflar rapporterades.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|