Tack Ska Ni Ha!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Igår (16 sep) hade jag min första bandag någonsin på Sviestad i Linköping och hade det jäkligt kul!

Det var lite regn till och från, men jag måste berömma instruktörerna (som är väldigt schyssta och kunniga) och alla som ser till att vi 'vanligt' folk kan åka där. Åkte i steg 2 gruppen och hatten av till mina instruktörer. Trots en del regn som sagt, hade jag det kul men framförallt så lärde jag mig en hel del också.

Jag har tänkt bli en stammis till nästa säsong, så vi kommer ses en del nästa år. Samt att jag får börja spara lite pengar redan nu :D

Till alla de som ännu inte provat på att köra på bana har jag följande råd/tips: boka in er på nån bandag nästa säsong för det är antagligen både det roligaste ni gjort på hoj samt att ni lär er massor som gör er till en bättre förare.

Tack för igår! :tummenupp

Håller fullständigt med dig :tummenupp Jag och min sambo var där och körde steg 1. Vi kommer absolut att åka dit igen nästa år för steg 2.

Vilken kul bana det var och vilka instruktörer :Bugar Jag lärde mig så mycket av dem.

Synd för vädret bara, lite mindre regn skulle inte har varit fel. Värst var det när man skulle hem och köra 15 mil i konstant regn. Men men, det har aldrig varit så skönt att komma hem :tungan

jag och kompisen åkte hem till stockholm på hojjarna i regnovädret, fast vi höll snabbt tempo, det var som sagt en lärorik dag med tanke på att det regnade under bandagen :D

Synd för vädret bara, lite mindre regn skulle inte har varit fel. Värst var det när man skulle hem och köra 15 mil i konstant regn. Men men, det har aldrig varit så skönt att komma hem :tungan

Vi höll ett relativt högt tempo men sen fuskade vi med regnställ :rolleyes: Men självklart tog vattnet sig in i stövlarna iaf. Det sa tjipp tjipp när man kom hem =) Men annars en helt underbar dag på banan :tummenupp

jag och kompisen åkte hem till stockholm på hojjarna i regnovädret, fast vi höll snabbt tempo, det var som sagt en lärorik dag med tanke på att det regnade under bandagen :D

just ett regnställ är vad jag ska investera i, det sa mer än bara tjipp när jag kom hem :D

Vi höll ett relativt högt tempo men sen fuskade vi med regnställ :rolleyes: Men självklart tog vattnet sig in i stövlarna iaf. Det sa tjipp tjipp när man kom hem =) Men annars en helt underbar dag på banan :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard