Kan bara säga en sak.... S M A S K E N S![]()
![]()
Väl mött .
Kör ni idag?
Nya pärlan är smutsig av regnet men tusan va skön den är att köra.
/A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan bara säga en sak.... S M A S K E N S![]()
![]()
Väl mött .
Grymt köp Andreas! Tänkte även passa på att tacka för hjälpen jag fick av dig när jag ringde, glömde ju det i mitt förra inlägg.
Är det nån som kör med ett sånt här lås när hojjen står på stan eller liknande? ABUS Granit Extreme.
![]()
Passar det på en SD i avseende på hålen i skivan? För små/stora?
Står på ABUS hemsida att det ska funka med en SuperDuke '05, men allt på Internet är ju inte sant.. Så nån som vet att det funkar?
Ny bebis.
Stackars satar som åker långmilare, för 6 månader sen så lurade Ragnar mig att köpa första SDn, dax för ny
Ses i helgen.
/A
Då har jag bestämt mig för en Super Duke -07. En lite detalj kvar bara. FÖRSÄKRING. Vad har ni för bolag och vad kostar det?
För dom allra flesta så lär Bilsport&MC vara billigaste försäkringen. Jag kör iofs halv, den kostar mej ca 3000:- helår. Tror att helförsäkringen skulle landa mellan 5-6000:- nånstans. Ganska överkomligt för en såpass kul hoj.
Helförsäkringen lär kosta mer än så. Men det beror ju sen på vart du bor och din ålder etc.
Kollade på hemsidan och kom fram till 7122:- för helförsäkring helår på mej. 32 år och bor tillräckligt ocentralt för att försäkringesbolagen ska gilla mej skapligt.[/url]
Shit vad billigt att försäkra i Bålsta!![]()
Jag flyttade från Stockholm city för ett par månader sedan till ett par km utanför. I city betalade jag ca 12000 och i Nacka får jag betala ca 9000. Då är det ändå en 40+ försäkring!
Så här såg Aron07 ut idag:![]()
Han tog oskulden på sina knäpuckar!![]()
Härligt jobbat, Anders!![]()
Ler fortfarande.
försökte ju ringa och grattinera dig men du va så busy så och sket i att svara![]()
/A
Ahh, såg att du hade ringt. Hade lite middag hemma med out-of-towners.
Grattis till nyförvärvet! Synd på färgen![]()
Ett par bilder från gårdagens övningar på Rörken, fan att säsongen snart är slut:
Ja, där syns det ju tydligt vem som leder.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |