Äntilgen hittat rätt hoj.

vernesk

Medlem
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
Suzuki 750 f GSX -98
Nu har man äntligen hittat det man har letat efter så länge bpåde en riktigt snygg och skottsäker hoj. Nämligen en Suzuki 750 GSX -04 för 40.000kr rullat ca 2300mil... alla stämplar i boken finns. Så har man också gjort av sig med alla reliker som man hade i garaget också..hehe..Känns skönt att ha en nyare hoj...:tummenupp Vad tycker ni om Suzuki 750 GSX

:tummenupp jag har en likadan.
99:a som rullat dryga 1000 nu.

Enda erfarenheten jag har är MC-skolans GSX750 (iof äldre än din). Vad ska man säga, riktiga slitvargar verkar det vara helt klart. Som du själv sa, skottsäker.

Hej....

Nej detta är ingen R modell den har däemot en modifierad framkåpa riktigt läcker har faktiskt inte sätt en enda som ser ut som denna..Killen säger som jag köpte den av att den är speciallbeställd och gjord i kolfiber.hehe.. vill ha en luftburk men de e inte BILLIGA..

Fan vad glad jag är att slippa min gammla KLR..Jävla enstånkor..nästan som ens ku--r skakar sönder..:tuttar

:hojsmilie

Hehe....vågar nog fan inte detta ännu..har blivit av med körkortet en gång redan får bli sista gången....:)

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard