813rwhp supra vs 07 gsxr1000

vad e det för fel på fälgarna då? :D lyser ju som fan....
Bilen gick nog rätt bra

Klarar han sådan värmeutveckling utan turbo så e de nåt galet :yoparty

Tvivlar på att supran har 813 hjul hästar skulle isf nästan resultera i dryga 1000 i maskin. Snarare så att runt 800 i maskin ligger närmare verkligheten. I dom hastigheterna borde supran annars dra ifrån märkbart fortare, men visst verkar k7an gå hårt även den.

vid vilket tillfälle "slayade" supran k7:an? sista där när hojjen släppte av kanske :) då kan jag slaayyyya vad som helst vid ett röljus med min trehjuling. bara dra när ingen annan gassar ju :P
Nu ska jag ut och Slaaaaaaaaaaaaaayyyyaa hela kommun!!

Tvivlar på att supran har 813 hjul hästar skulle isf nästan resultera i dryga 1000 i maskin. Snarare så att runt 800 i maskin ligger närmare verkligheten. I dom hastigheterna borde supran annars dra ifrån märkbart fortare, men visst verkar k7an gå hårt även den.

Om du läser comments så ser du att ägaren till bilen har skrivit att den har 813rwhp.
Observera att gixxern har nästan 190hk orginal och nu är den trimmad.

Om du läser comments så ser du att ägaren till bilen har skrivit att den har 813rwhp.
Observera att gixxern har nästan 190hk orginal och nu är den trimmad.

Har inte så mycket förtroende för deras bänkar over there in the states brukar oftast vara glädje bänkar:D Skulle vilja se den här hemma typ på rototest och se vad resultatet skulle bli då. Annars kör han en bra bit ifrån max ladd bara för att köra safe, för supran borde dra ifrån betydligt mer än vad den gör.

Var det någon som la märke till samma sak som jag? Något som man sällan ser i amerikanska bil vs hoj-filmer...

Mcföraren hade skinnställ!!!!1111 :confused: :eek: :ätapiller :galen :3freak

Har inte så mycket förtroende för deras bänkar over there in the states brukar oftast vara glädje bänkar:D Skulle vilja se den här hemma typ på rototest och se vad resultatet skulle bli då. Annars kör han en bra bit ifrån max ladd bara för att köra safe, för supran borde dra ifrån betydligt mer än vad den gör.

För det där har vi inte hört förr :näsblod Givetvis får man skilja på mätmetoder men klart är ju isåfall att han har 813rwh "amerikanskt mätt", vilket kanske landar runt 750rwh "svenkst mätt".
Vilket mått som är bäst eller ej kan inte jag säga, men majoriteten brukar oftast ha rätt och i detta fallet så är det betydligt fler amerikanare än svenskar som bänkar sina bilar/bågar...
Sen ska vi inte sticka under stol med att det diffar mycket även i Sverige och att vi aldrig kommer ifrån det faktum att det är alltid bäst just där man bänkar sin egen maskin verkar det som :rolleyes:

Kan så vara men jag är fortfarande mycket tvivelaktig angående effekten som uppges gentemot vad man får se in the Real.

Fan så cooolt.... Vill ha begäret väger måste ju se stentufft ut när man wheelar på kvällar...:yoparty
Vart köper man?

köpte mina i blegien på mc affär...
Det är ngt italienskt märke och 3m står för reflexen...

vid vilket tillfälle "slayade" supran k7:an? sista där när hojjen släppte av kanske :) då kan jag slaayyyya vad som helst vid ett röljus med min trehjuling. bara dra när ingen annan gassar ju :P
Nu ska jag ut och Slaaaaaaaaaaaaaayyyyaa hela kommun!!

Haha precis vad jag tänkte, hojen slaktade bilen gång efter gång... även sista repan när han "slaaaaaaaayyyyyyyyyade" så fick hojen en konstig start men var ändå på väg upp brevid tills han slog av.

Amerikaner är bra roliga... :D

Filmar man i IR(natt) läge med en videokamera så "lyser" ordentligt varma saker. Så det glöder kanske inte lika våldsamt som det ser ut..

*/ ?>
Back