SH.com Grupp/Onsdagskörning 070912

Dr.Bike

Guest
Hojen är nyvaxad och allergisk mot dåligt väder. Blir det fint så kommer jag och sänker tempot lite :tungan

Åhåhå...undertalker... snackar ner sig själv!
Du är som Triggerhappy du!

Jag såg nog dig på Gelleråsen sist med actionpics!
Så försök inte!!! ;)
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Om det är torrt så blir det värre än så faktiskt. Jag fick äntligen handledarityget för Cyrén igår, så så sothoran har en satellittwin med sig i form av en blå SV650. Vi ska bara se till att hinna i tid, jag måste åka till Nacka och hämta Cyrén sedan borra oss genom rusningstrafiken åt andra hållet igen. Men det ska nog gå att hinna, jag tar hojen till jobbet om det är torrt imorgon bitti.

Ska bli kul att åka lite! Får bli lugna gruppen för oss med tanke på övningskörningen I guess.
Men regnar det (trots den fina väderprognosen) så dyker jag inte upp.
/J

Här ska inte BORRAS något! :gnissla
 

Dr.Bike

Guest
Om det är torrt så blir det värre än så faktiskt. Jag fick äntligen handledarityget för Cyrén igår, så så sothoran har en satellittwin med sig i form av en blå SV650. Vi ska bara se till att hinna i tid, jag måste åka till Nacka och hämta Cyrén sedan borra oss genom rusningstrafiken åt andra hållet igen. Men det ska nog gå att hinna, jag tar hojen till jobbet om det är torrt imorgon bitti.

Ska bli kul att åka lite! Får bli lugna gruppen för oss med tanke på övningskörningen I guess.
Men regnar det (trots den fina väderprognosen) så dyker jag inte upp.
/J

Har du adopterat en son?! :D

Cool :tummenupp
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Wtf, nu har de ändrat sig?

onsdag3.jpg
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
DIV 2!!!!
:va
Såg att ni hittat en 88:a till målet. Kusin Tärnström....
Men vafan inte trodde jag att VBK hasat ner till samma nivå som FoC.
end :felämne


/U


ÄHHH det gick åt fanders förra sessen..Killarna gillade INTE tränaren och gav igen på så sätt..TORSK TORSK TORSK...(förövrigt VBK'S nationalrätt):D :D
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag vet.. sverige är för litet för mig! :2cool

Ånej, ska du som alla andra blonda sthlmsfjollor också gogo-dansa på NewYorks alla gayklubbar och komma tillbaka som bitter och härjad 25-åring :hihi

Skärp dig :mad: Annars ska jag ta på mig ngt bögigt imorgon och titta girigt på din förstummade far innan jag med hans egen son kastar loss från hans garageuppfart. :rofl
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Ånej, ska du som alla andra blonda sthlmsfjollor också gogo-dansa på NewYorks alla gayklubbar och komma tillbaka som bitter och härjad 25-åring :hihi

Skärp dig :mad: Annars ska jag ta på mig ngt bögigt imorgon och titta girigt på din förstummade far innan jag med hans egen son kastar loss från hans garageuppfart. :rofl

Hahah :D
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top