Körning i Blekinge

-STOPPIE-

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
2005 Honda CBR 125 R
Tjenare undrar om det är några som har träffar eller bara kör i Ronneby området? eller i närheten (K-na K-hamn) :tummenupp har av er eller skicka ett pm..

hehe okej... vet du några fler med 125cc i rby området? vore kul o ha typ nån träff eller körning, innan säsongen är över :fyllisar

Vet nån på Knutan som körde en Gasgas, men tror han bytt upp sig nu, och en som körde en gammal NSR och en CBR från Kallinge, fast han har nog också bytt upp sig och jag har ju flyttat. :gnissla Har ingen koll på det där nu :gnissla

Vet nån på Knutan som körde en Gasgas, men tror han bytt upp sig nu, och en som körde en gammal NSR och en CBR från Kallinge, fast han har nog också bytt upp sig och jag har ju flyttat. :gnissla Har ingen koll på det där nu :gnissla

okej, jo jag känner en på knutan som kör en gul nsr..bara det att det vore kul o känna lite mer folk med 125'or. Men det är väl inte så många som har det längre,, jaja det ordnar sig nog.. ;)

Nej jag går Byggprogrammet i Karlskrona.. pendlar dit.. tåg eller hoj :banana oftast tåg :tungan men där inne så är det bara jag som kör 125.. ialla fall till skolan.

Aha bygg, har några kompisar som går bygg, dock i 3:an nu. Vet att det var nån som skrev förut på forumet från Karlskrona och nån från Karlshamn. Körrarn hette han från Karlskrona tror jag, nåt sånt var det. Kolla med dom :tummenupp

Gick du på Snäck innan eller? :)

Aha bygg, har några kompisar som går bygg, dock i 3:an nu. Vet att det var nån som skrev förut på forumet från Karlskrona och nån från Karlshamn. Körrarn hette han från Karlskrona tror jag, nåt sånt var det. Kolla med dom :tummenupp

Gick du på Snäck innan eller? :)

Okej, ska göra det.. :) körrarn... Ja jag gick på snäck, du med lr? klass?

jaa det skulle jag tänka mig göra:) har nårra polare här runt omkring k´-hamn som också är sugna kanske:)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back