(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
Ledsen grabbar, men jag tror jag drog det vinnande stråt!!!
 

Bifogat

  • madde.JPG
    madde.JPG
    68.1 KB · Visningar: 33
Ligger väl i betraktarens ögon vad som är vinst- å nitlott :arsele

Hon har pengar och rika föräldrar :gnissla

(såg föresten att hon har fin rumpa när hon gick ut med hunden i den lilla trädgården på drottningholm när jag gick högvakt där...)
 
Godmorgon!

Sovit gott?
Själv somna jag gott, låg kvar lite i sängen innan jag gick upp, omen känner mig ganska utvilad en morgon som denna.
Känns bra!
 
Som det ser ut nu så är det en tämligen trivsam väderlek vi bjuds på idag, speciellt sådana som hela dagen ledigt har för att kunna göra de saker som de finner lämpliga.

Snart är det dags att äta frukost :tummenupp

:svin
 
Som det ser ut nu så är det en tämligen trivsam väderlek vi bjuds på idag, speciellt sådana som hela dagen ledigt har för att kunna göra de saker som de finner lämpliga.

Snart är det dags att äta frukost :tummenupp

Jag är beredd att hålla med, mer trivsamt väder får man leta efter och som herrn säger så kommer detta bli en ytters trevlig dag för dessa lediga individer som kan behaga sig med att göra lite vad dom vill.

As joo säj, itts tajm får bräkkfast :).
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top