Dumma jävla bönner e vi...
Ska erkänna att Jag e bonnläpp ursprungligen jag med. kryper hellre undan som en stel, påkörd katt än sitter i lysrörsskenet i timtal på akuten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dumma jävla bönner e vi...
ok... så du har lagt in bilder på dig själv så killar kan spana lite ?![]()
i mitt "garage" står bara hojar![]()
Ska erkänna att Jag e bonnläpp ursprungligen jag med. kryper hellre undan som en stel, påkörd katt än sitter i lysrörsskenet i timtal på akuten.
. Men jag hade lite tur för det enda som hände var att jag slog sönder lite muskler.Klockan har passerat midnatt, då är trådkapningen i full gång framåt 4-5 tiden.
Men, kan ju hoppas att han for på sjukan och inte trillade omkull hemma på väg till sängen.
haha, ja fy fan, såna e vi..
Fast jag e dock jääävligt bra på att gnälla om hur ont o jävligt ja har, fast göra nåt åt de? näääh![]()
tappert försök att hålla sig till topic![]()
Det är ju bara att gnälla på, det är ju ingen som hör en i mörkret än en å annan storspov.
Kan man säga att SH smittats av ett spamarvirus på sistånne?
Akuten lär han få sitta på ett tag.
Kan ju komma in någon med en axel ur led![]()
Han blir nog prio 4
3152308Det är bara att säga mmmootocykel.....tvåhunrra! Så plockar dom in en dirrekkt!

två killar på 20 brudar... en viss felprocent får man alltid räkna med![]()
Jupp, en hjälm i näven o lite groggy gångstil o mumla nåt om mc-krash så ligger man på röntgen på ett naffs =)
Det tråkiga är att då har de en massa rutinåtgärder med stödkragar och så måste läkaren stoppa upp ett finger i stjärten för att kolla om pråstatthan har pajat.....har Jag hört
Jörgen försvann ju precis till akuten iaf, de hördes ända hit när han swishade iväg...
Ja ska fan sova nu...va fan på gelleråsen 07:30 imorse jööö.... brööööm bröööm bröööm....
De räckte med att jag skrev en mening på forumet så han gick in o kolla mitt garage så va han kär i mig...

Det är bara att säga mmmootocykel.....tvåhunrra! Så plockar dom in en dirrekkt!

Jörgen försvann ju precis till akuten iaf, de hördes ända hit när han swishade iväg...
Ja ska fan sova nu...va fan på gelleråsen 07:30 imorse jööö.... brööööm bröööm bröööm....

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |