Hottisar på sporthoj

Last edited:
Njee...Hade du vart gammal hade du tagit ner Mig på backen. Men nu vare så att NiklasL och jag tog ner Dig, Vilket måste innebära att du är en liten fjutt?:pannkyss

Nicke nyfiken e ju betydligt starkare än dig o han tog ja ju utan problem.. sen att ni båda två bestämmer er för att hoppa på en ensam liten kille med solsting o 1 timmes sömn på 48 timmar o ändå nästan får spö e ju en annan sak..

o nu gick hela brudgänget från fiket på kompassen o glodde på mig för ja sitter i jobb-bilen o surfar :gnissla

mycket... du får helt enkelt gå in i mitt garage o kika på lillbrorsan tills de dyker upp fler hottisar...

ja, det var lite torka på bilder på slutet av tråden. så jag får väl göra det i väntan på nyheter här..:)

mycket... du får helt enkelt gå in i mitt garage o kika på lillbrorsan tills de dyker upp fler hottisar...

meeeh vad fan.......... :mad: han e ju bebis..:huvet

Last edited:
jahopp. finns det bara tjugotvå hottisar på sveriges största hojsida? :va

nä, komigen nu. Jag vill ha mer ögongodis. :rolleyes:

Ögongodis eller inte, lovad Miss Orchidee för ett tag sedan att hon skulle få en bild men ni får nöja er med denna helt enkelt ( om det nu funkar ).

Ögongodis eller inte, lovad Miss Orchidee för ett tag sedan att hon skulle få en bild men ni får nöja er med denna helt enkelt ( om det nu funkar ).

Blomman skulle ligga med dig bara pga frisyren, hon är svag för den typen :tummenupp.

Back