Dela broderligt?

Så var vi där igen... :hihi

Vi blev ju avbrutna/bortkollrade sist! :mattias

Det känns lite som att man har spanat in, uppvaktat och lyckades ljuga till sig en dejt, städat, handlat vin, köpt blommor och slitit som en hund och när det plingar på dörren och man öppnar så står hon där med en snorbuse i ena näsborren. :huvet
Allt är förlorat.

Hehe Snacka om pungbröder.

Kan inte fatta att hon inte märkte att det var en annan snubbe hon gökade med, måste varit döv,blind,inget luktsinne och jäkligt mörkt i rummet.

F-n jag tror hon ville göka med brorsan och anmällde dem senare för att hon blivit dumpad eller något.

Last edited:
Vadå? Jag e ju i princip som en miljon på banken. Dessutom e jag med i nästa Wallander rulle! :mattias
Tänk att få berätta DET för våra barnbarn sen?

Oj, känsligt.. Hade ju lika gärna kunnat va du som förolämpats! Fast nu var det ju inte så.. Därför du är arg? :pannkyss

Last edited:
Oj, känsligt.. Hade ju lika gärna kunnat va du som förolämpats! Fast nu var det ju inte så.. Därför du är arg? :pannkyss

Nej nej jag är inte arg, lite kåt kanske men det verkar trögjobbat här :rolleyes: :va

Jag brukar göra slut med mina flickvänner som är otrogna..

Skulle vilja höra det grälet!

- Hur fan, vilka djävla svin ni är, din brosa lixom...!

- VA?! Hur kan du försöka skylla på mig? Det är ju du som varit otrogen!!!.. med min bror dessutom. Är det någon som borde be om ursäkt så är det ju du!"

:näsblod

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...