Holy Rider
Med lem
bara jag som tycker den är as ful ? tycker 07-an är så sjukt mycket snyggare juh..![]()
Japp bara du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bara jag som tycker den är as ful ? tycker 07-an är så sjukt mycket snyggare juh..![]()
Jahaja Josefin, när får man se en sån på riktigt inne på din arbetsplats. Lääängtar! Något datum? Cirka? Ungefär? Mellan tummen & pekfingret?
Har inget datum ännu. I nuläget vet inte vi mer än någon annan.
Blir förhoppningsvis ändring på det efter den 29/10- 5/11. Då blir det provkörning av 2008 års modeller nere i Barcelona.
Ööö Det är skisser som är fram gissade av journalister i tidningar? Den är säkert 100 gånger snyggare i verkligheten!QUOTE]
vad är det för kåpa som täcker ramen där man har benen till exempel? hur snygt var det.. ? sen ser den bara ihoptryckt och konstig ut, lysena var inte heller speciellt vackra..
07- is tEh shit!
Ööö Det är skisser som är fram gissade av journalister i tidningar? Den är säkert 100 gånger snyggare i verkligheten!QUOTE]
tycker fortfarande att 07-an är snyggare![]()
Snyggare än 2008an? Vart har du sett den färdiga hojen då?
Snyggare än 2008an? Vart har du sett den färdiga hojen då?
ingenstans.![]()
men 07-an är mycket snyggare än 08 skissen..
läs ovanstående inlägg som jag ändrade.
ingenstans.![]()
men 07-an är mycket snyggare än 08 skissen..
läs ovanstående inlägg som jag ändrade.
Jag fattade det, jag skojade bara.
Skulle gissa på en blandning av skisserna och en 600RR-07
Kommer att bli hårdrock!![]()
Ööö Det är skisser som är fram gissade av journalister i tidningar? Den är säkert 100 gånger snyggare i verkligheten!
Du får bara köra Zoomer 2008 års modell där!
Någon som vet var dom säljer honda i närheten av hbg?
Fleninge, Honda-Center
Jo det vet jag men dom kan hålla sig till trädgårds maskiner typ gräsklippar m.m !
Är där något i halmsta eller jag får köra längre från Hbg?
det var ändå själva fan att dom ska pajja någonting så underbart snyggt!!!
ändan på cykeln har blitt totalt förstörd, var så grymt snygg på föregående version.
Och varför envisas fler och fler att använda den här skrumpna lilla feta stumpen till avgasrör istället för ett snyggt som går under sittsen? Skiter fullständigt i ifall det har med ljudnivåer och dylikt att göra, man kan åka till månen som turist numera så det vore väll konstigt ifall dom inte kan tänka till och lösa det problemet också...![]()
det var ändå själva fan att dom ska pajja någonting så underbart snyggt!!!
ändan på cykeln har blitt totalt förstörd, var så grymt snygg på föregående version.
Och varför envisas fler och fler att använda den här skrumpna lilla feta stumpen till avgasrör istället för ett snyggt som går under sittsen? Skiter fullständigt i ifall det har med ljudnivåer och dylikt att göra, man kan åka till månen som turist numera så det vore väll konstigt ifall dom inte kan tänka till och lösa det problemet också...![]()
Tack och lov tar tillverkarna större hänsyn till funktionalitet än estetik. Vi som tycker det är roligare att köra mc än att titta på mc är tacksamma för det.Och varför envisas fler och fler att använda den här skrumpna lilla feta stumpen till avgasrör istället för ett snyggt som går under sittsen?
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten