Norrköping!

Vadå? missade man något, några som var ute på offroad utan att man fick vara med. Hoppas det gick bra med er bara.
Idag var det riktigt trevligt, kul vägar, några som man aldrig testat förut, trevligt sällskap och gott fika.

Transan är nu inlämnad hos biketech och jag lär få vänta en månad innan det blir en ny tur. Fick åka in till akuten igårkväll för att kolla nacke o axel. Har nämligen ingen känsel i axeln eller i områdena runt om. De hittade dock inget o jag trodde inte att de skulle göra det heller.. bara någon nerv som ligger i kläm.

Det blir till att ta det lite lugnt nu medans hojjen servas :huvet ...

well well så är det

Transan är nu inlämnad hos biketech och jag lär få vänta en månad innan det blir en ny tur. Fick åka in till akuten igårkväll för att kolla nacke o axel. Har nämligen ingen känsel i axeln eller i områdena runt om. De hittade dock inget o jag trodde inte att de skulle göra det heller.. bara någon nerv som ligger i kläm.

Det blir till att ta det lite lugnt nu medans hojjen servas :huvet ...

well well så är det

Säger inte bondepraktikan att åkrar ska plöjas på våren...:va
Skönt att höra att du är OK illafall, du får väl pilla ut nerven med en virknål eller nåt då :lol .
Hoppas hojen blir klar snart då så vi kan ut å åka igen då.

Körde hojen till Mc-montörerna idag. Gjorde för jävla ont att koppla, men handen känns redan bättre. Getingen bör vara fixad :smasha i slutet av september/början på oktober.

Håkan, kolla din studentmail...

Last edited:
Körde hojen till Mc-montörerna idag. Gjorde för jävla ont att koppla, men handen känns redan bättre. Getingen bör vara fixad :smasha i slutet av september/början på oktober.

Håkan, kolla din studentmail...
Skönt att höra hemfärden gick bra, alltid skönt att ha skrotet hemmavé åtminstone. Ta nu hand om handen så att vi får se dig om inte i år så iallafall nästa.
Sotarn

Howdy hojjers!

Vad sägs om en tur på lördag igen?! Vi är då minst 3 st som ska ut och köra. 1100 på MCorvars??

Är nog inte omöjligt att även gubbfan dycker upp.

@ theRocker: Nya belägg och däck?

@ JoUh: Du kommer med undanflykter och bortförklaringar i världsklass. Börjar tro att du sålt hojen i hemlighet o börjat knyppla :D

@ JoUh: Du kommer med undanflykter och bortförklaringar i världsklass. Börjar tro att du sålt hojen i hemlighet o börjat knyppla :D

Jag kan se mig själv: :D
180px-Caspar_Netscher_003.jpg

Min hoj önskar nog att ja hade sålt den. Kör ju ingenting.:huvet

Lördag 1/9

För de som vill träffas vi vid Orvars vid 11:00 för en liten tur som vanligt.
Smhi lovar uppehåll men vem vet? Håller tummarna så att det knakar:) .
Kameran är monterad på hojen för första gången, ska bli kul och se resultatet.
Sköt om er
Sotarn

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC