Frakta gods på mc

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vet inte riktigt vad jag skall tycka om det här sättet att frakta gods på mc.
Fotade denna på E4:an i fredags på väg in till stan Norrifrån.

bild000_1.jpg

bild000_2.jpg

Tyvärr så missade jag ta en bild på snubben på en scooter som blåste förbi mig några minuter senare, fortfarande på E4:an och utan hjälm i 110 km/h.

Jag skulle köra hem en trampcykel en gång. La den över sadeln på hojen och satte mig på den, sen bar det hemmåt :D

En garage-batteriladdare modell stor eller 20 kilo fryst hundmat är väl det värsta jag har haft med mig på hojjen.

Hundmaten var nog värst, för tankväskan gled ner i skrevet, och den var som sagt djupfryst....

En garage-batteriladdare modell stor eller 20 kilo fryst hundmat är väl det värsta jag har haft med mig på hojjen.

Hundmaten var nog värst, för tankväskan gled ner i skrevet, och den var som sagt djupfryst....

Så det var så du blev "Gubbe utan Wife"? :va

Hade fixat sån där blå frigolit för att göra gjutplugg av. Det var intressant att köra hem med det.

Bifogat

• DSCN7053.JPG
    DSCN7053.JPG
    74 KB · Visningar: 70
Taget i Chiang Mai, Thailand.

Bifogat

• Bild 128g.JPG
    Bild 128g.JPG
    99.2 KB · Visningar: 94
  • Bild 125g.JPG
    Bild 125g.JPG
    126.1 KB · Visningar: 72
Jag har ett mail på jobb-datorn med en massa galna asiater på scooters.

Ska se om jag kan fixa fram.

För några dagar sen stod vi på en enslig väg på industriområdet i Timrå, lite buskväll på G... Kommer en kille cyklandes, benen går väl en 300varv/meter, kommer en halvmysko kille cyklandes. Han har en video på styret på cykeln och en TV på pakethållaren, typ 24-28"... Vill man så går det :D :tummenupp

roligast jag transporterat på MCn är en skurmopp som stack upp upp ryggsäcken, folk pekade,brudarna skrattade när man kom blåsande med skurmoppen :crash

finns en tråd här på SH om vad folk fraktat på sina MC, betongsäckar, plank m.m.

5 kvm kakel och en hink med fix, handdukstork m.m.

*/ ?>
Back