Ferrari+Kimi

• Thread starter Thread starter peppureikä
  • Start date Start date

peppureikä

Guest
Nu jävlar Kimi !! Måste vinna alla sista 6 lopp nu , annars går det åt helvet !!! Önska lycka till nu alla sporthojare ...han e ju en nordbo iaf (valmers behöver inte önska lycka till ;-)Ferrari är ju alltid Ferrari !!!Vi ska vara stolta att vi har en nordbo som kör Ferrari F1 ...eller hur grabbar? Det spelar ingen roll om det är finsk lr svensk men det är viktig för oss här i Norden!Glöm aldrig Ronnie P o alla andra fina svenska förare......ha en bra kväll grabbar .

Ferrari.. Nä. Tror tyvärr att inte han klarar det.
Hoppas på att negern vinner :banana

Last edited:
Jag har iaf hållt på McLaren sen jag blev stor nog att läsa så jag fortsätter med det. Heja Hamilton. :tummenupp

Nu jävlar Kimi !! Måste vinna alla sista 6 lopp nu , annars går det åt helvet !!!

Ja vad var det jag sa:D

Finländaren Kimi Räikkönen, Ferrari, vann Brasiliens GP och därmed även världsmästartiteln.

Finnen pallar inte trycket. Precis som vanligt.

Jasså inte? Hehe :D

Ferrari.. Nä. Tror tyvärr att inte han klarar det.
Hoppas på att negern vinner :banana

Jo det gjorde han, ät en negerboll :D

Last edited:
Finnen pallar inte trycket. Precis som vanligt.
Va ovanligt tyst du är nuförtiden...du som hatar så mycket finnar och trodde att Kimi pallar inte trycket:D :D :D , det va ju väl Hamilton som inte pallade , eller du kanske har annan åsikt som vanligt. Ha en bra dag , ut o fira Kungen Kimi:yoparty :yoparty

Han pallade trycket, och jag är den förste att gratulera.
Tack för det valmers!! Vi har ju varit ovänner sedan länge , men det känns skönt att du kan GRATTA finnarna iaf.....PS.alla finnar är inte sååå äckliga som du tror!! Ha en bra kväll och fortsätt att följa racing nästa år med. :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back