Smöra

:tuttar
Okej kan nån övertyga mig och ge mig 3 bra anledningar till att inte döda gubbjäveln på fläken?
Han kan då fan aldrig låta bli att mobba mig. Ja du läste rätt mobba det är fan mobbning..

En polare har tagigt mc kort nu och jag muttra nånting istill med "vafan ska jag ha sånt oflytt för jag vill också köra.." i närheten av faran. Du börja fanskapet säga att jag inte hade oflytt utan va ointreserad, värdelös och inte gjorde nånting åt det och att jag ändå aldrig skulle klara det.
Nej nu fan kokar det, hade det varigt sant hade det varigt taskigt men det är ren jävla lögn! Att körskolan ger mig fel hoj och därmed sabbar min uppkörning är förstås mitt fel, att alla pengar jag har har gått åt till körskolan för att min jävla far som för övrigt inte gör ett jävla piss på dagarna är så jävla väärdelös att köra med då han hela tiden bara idiot förklarar mig det är förstås mitt fel. Att sen att det inte finns kör tider är mitt fel att tryghansa säger att jag ska få min ersättning i slutet av veckan så jag går och köper den billigaste datorn för att kunna göra diverse skol uppgifter och sen får jag ingen ersättning så jag har inte råd med körskolan det är mitt fel. Att mina sista pengar går till att köpa saker som han påstår att jag haft bort som jag vet att jag inte rört som han sedan hittar det är mitt fel. Att han har råkat kära in i något som punkterar hjulet på båt kärran så jag får halva värdet för den det är mitt fel. Att han lovade att han skulle betala körskolan om jag gick på den så jag skett i intensivkursen och att jag sen ändå får betala det hör inte hitt.
Jag blir galen på mäniskan...

Och föresten löftet som står här ovanför har han tagigt tillbaka.

Allt detta skulle jag stå ut med om han bara gav fan i att jävlas med mig genom att hela tiden kalla mig värdelös osv.
Fyfan va jag e nära på att seriöst döda honom men han är inte värd det..

Såja :tuttar du ska dricka så du blir full sen så spyr du på honom och säger att han är en ful pilgrimsfalk med rosa ögon :D :) :gnissla :huvet :yoparty :) :) :rolleyes:

3128811 :tuttar

Såja :tuttar du ska dricka så du blir full sen så spyr du på honom och säger att han är en ful pilgrimsfalk med rosa ögon :D :) :gnissla :huvet :yoparty :) :) :rolleyes:
Han löste den omedelbara krisen själv genom att dra härifrån, nej gammla pantera hade rätt..

Be yourself, by yourself aldrig mer tro att nån annan kan göra det dom åtagigt sig.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back