Supergrattis Mac Rabbit!!!

Åh, en sån ungdom!

Grattis igen killen, mosa i dig tårta så det står det härliga till medans du är slank och vacker!

-@

Men vaff! En du en sån pjunis!? Det måste vara det finska blodet som lurat mig. Sedan jag lärde känna D1ce har jag omedveten kommit att förknippa 26-åringar med kluckande skratt, släta äppelkinder och obegripligt joller inifrån hjälmen.

Grattis!!! :krama

/J

Tack tack så mycket! :)

Sitter och laddar för att få ner maximalt med tårta nu!

:gnissla

Bifogat

• Photo 20.jpg
    Photo 20.jpg
    25.5 KB · Visningar: 172
...var jag pinsam nu? ;)

När är du inte pinsam?

Åh, en sån ungdom!

Grattis igen killen, mosa i dig tårta så det står det härliga till medans du är slank och vacker!

-@

Mja vet inte riktigt.. sett några avskräckande exempel på hur det kan bli om man tar slankheten för givet!

Men vaff! En du en sån pjunis!? Det måste vara det finska blodet som lurat mig. Sedan jag lärde känna D1ce har jag omedveten kommit att förknippa 26-åringar med kluckande skratt, släta äppelkinder och obegripligt joller inifrån hjälmen.

/J

Finsk melankoli kan lura även den bäste ;)

Fan, då är jag alltså äldre än dig? Många grattis ska du ha iaf!!

:) Åldersnojan kommit krypande?

Last edited:
Grattislainen favvo finnekaninen!
Hoppas du får en riktigt bra födelsedag med god mat och bärs, eller vad du nu föredrar! :födelseda

:krama

/J

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Grattis påre, finnjävel!:arsele :cpparty

/J

Först; Grattis på dig finnjocke!!:cpparty Drick lagom med sprit, bada bastu i normal omfattning o till sist ge fan i niven.

Jörgen; :rofl :rofl , din beskrivning av lillen från norrtan är helt sanlöst rolig o träffande:D

Jörgen; :rofl :rofl , din beskrivning av lillen från norrtan är helt sanlöst rolig o träffande:D

Vår gode Her Karlsson är en sann människokännare, men angående jollret under hjälmen har jag kommit fram till att det är en visirssordinerad version av Idas sommarvisa som sjungs för full hals därinne...Vi får vara tacksamma att visiret dämpar ljud bättre än vad Brölis "ljuddämpare" gör...;)

Grattis som fan!
Kikkeli ja pippeli å sånt däringa finskt. :D

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back