Sökes: tomma bensin/oljefat

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Är på jakt efter fler delar för höstturnen. Då dieseltanken är för liten (eller bussen drar för mycket) behövs det typ 2st tomfat.

Någon som har ett eller två fat (200l) för en symbolisk summa eller låna ut några veckor? halvfat eller kvartsfat går i nödfall men det behövs flera.

Företrädelsevis i Stockholmsområdet alternativt utefter E4/E20 från Stockholm till skåne...

Ledsen att jag inte kan vara mer precis men i gränslandet mellan Jordbro & tungelsta ligger ett mindre industriområde där de tillverkar fat, där kunde man iaf för 2 år sedan köpa fat billigt, fanns ju såna med lite lacksläpp & skönhetsdefekter.

Minns inte vad de hette tyvärr. Men där står iaf tusentals fat ( utomhus ) så man missar det inte iaf.

Jag har ett 204 liters fat som du gärna får ta, det finns i Linköping så hojta till när du är på väg förbi.

Humm, kör med ett kubikfat istället. ;)

Hade vart melodin, och hade tiden funnits hade en större tank byggts på runt en kubik och monterats men den tiden tog slut :mad:

Hur som, det ramlade in ett fat till idag och sedan tömmer jag ett bensinfat på det sista så det har löst sig.

Tack för tipsen och

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck