barbaknövel
sin after sin won't take u to heaven
Toye och jag kollade med band som skulle kunne spela, de var tyvärr upptagna den
helgen. Kan vi tänka oss ett senare datum?
helgen. Kan vi tänka oss ett senare datum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toye och jag kollade med band som skulle kunne spela, de var tyvärr upptagna den
helgen. Kan vi tänka oss ett senare datum?![]()
Toye och jag kollade med band som skulle kunne spela, de var tyvärr upptagna den
helgen. Kan vi tänka oss ett senare datum?![]()
taboogy från Eskilstuna ett riktigt bra bluesband,, jag kan fixa ett telefonnummer pris ca: 5000
BLUES!?!
va de inte fest vi skulle ha inte deeep blueee woooo deppkalas..
taboogy från Eskilstuna ett riktigt bra bluesband,, jag kan fixa ett telefonnummer pris ca: 5000
Vad är det som gäller nu? är det fiskebode eller vrestorp?3124714taboogy från Eskilstuna ett riktigt bra bluesband,, jag kan fixa ett telefonnummer pris ca: 5000
Tror ni vi kan hyra in Carola3124718BLUES!?!
va de inte fest vi skulle ha inte deeep blueee woooo deppkalas..
:Vad är det som gäller nu? är det fiskebode eller vrestorp?
Tror ni vi kan hyra in Carola:
Vad är det som gäller nu? är det fiskebode eller vrestorp?
jag röstar för en privat fest, inge jävla ölsäljande... orka släpa runt på kontanter hela kvällen. det suger ju.
Vem planerar festen nu då? Om ingen tar tag i det kan vi ju likagärna skita i det, för en allmänplanerad fest kommer ju aldrig inträffa.
Jag kan ta på mig lite av ansvaret att planera osv. men jag tar inte ansvaret för några ekonomiska frågor.
Tror ni vi kan hyra in Carola:

Ja uppenbart verkar det vara den 8/9 eller 22/9 som gäller.
Jag kollar upp lokaler mm. vart vill ni ha den? Själv bor jag i Göteborg så pm:a gärna med förslag på lokaler så ska jag ringa och kolla med dem![]()
ne finns det nån som håller i det så är det ju klart redan3125546Just nu är det "Vretstorp och AndreasNo" som har befälet,,,,,,, Erbjud era tjänster till AndreasNo så kan det kanske bli nått.
Kolla Taboogiesidan http://www.taboogie.se/![]()
. Så här ligger det, i vårat folkets hus har vi rättigheter för slutna sällskap. Det innebär att vi (föreningen) har ansvar för vad som intas i form av starkvaror. Detta kan jag ej göra nånting åt. Men skall vi ha en fest här så hyr jag huset privat och då slipper ni släpa på en massa ölbehållare. Så privatfest blir det i så fall.Vad är det som gäller nu? är det fiskebode eller vrestorp?
jag röstar för en privat fest, inge jävla ölsäljande... orka släpa runt på kontanter hela kvällen. det suger ju.
Vem planerar festen nu då? Om ingen tar tag i det kan vi ju likagärna skita i det, för en allmänplanerad fest kommer ju aldrig inträffa.
Jag kan ta på mig lite av ansvaret att planera osv. men jag tar inte ansvaret för några ekonomiska frågor.
Tror ni vi kan hyra in Carola:
Vore ju schysst om det kan bli nånstans mitt i landet tycker jag eftersom det finns medlemar från hela Sverige!
ne finns det nån som håller i det så är det ju klart redandå slipper jag
ffs BLUES!

Det är ju alltid lättare om det är fler som hjälper till, om nu han andreasno vill ha hjälp.![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |