Rörken IKVÄLL, 22/8, SM-final i Speedcross!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
(utklippt)
Kvällstävling med sverigeeliten i motocross. Missa inte en actionfylld kväll med korta heat och snabba avslut.
Kvalet börjar kl. 18.00 och sista finalen runt 21.00 tiden.

Vad är Speedcross?
Speedcross är en form av motocross som är lite mer inriktad för publiken. Kortare bana, kortare heat och högre tempo. Helst ska man kunna ha en bra överblick av hela banan från en plats som publik.

Inträde:
100 kr för vuxna
-------------------------------------------------------------------------
Verkar ju vara koolit om vädret håller i sig!:tummenupp
 
Jag ska dit och spana lite.
Bildbevis kommer :)
 
men för satan kongo.. du skulle juh sagt till så hade man hänkat på. =///
bayernbärs o rakade..just fan det va juh inte fotboll. *s*
 
För er som inte var där....

13981080.jpg
[/url][/IMG]
13981096.jpg
[/url][/IMG]
13981125.jpg
[/url][/IMG]
13981142.jpg
[/url][/IMG]

Resten av bilderna fins här: http://www.pixbox.se/alb_show_id528911_page0.html
 
Räckte inte inlägget då?:va :rolleyes:


Coola bilder:tummenupp

Det var inte helt utan risk som man fotade där.
När jag stod där jag tagit 3:e bilden i mitt inlägg ovan. Fick jag en skaplig sten på pannan och en på handen.
Men det blev ju bra :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top