Cagiva Mito-tråden

3119202 Har prövat,är inget fel med det.

Vad jag kollat idag osv så är jag nästan 100% säker på att den är kolven/ringarna som är kassa. Tänkte testa med kompmätare imrg. Förresten,nån som vet vad kompet skall ligga på ?
Tewdie kan sina saker...

Vettefan vad kompet ska ligga på. :gnissla

3118439 Fan vad hett!
Vi skulle ju ha haft en Mito träff i somras, hade varit coolt. :tummenupp

EDIT: Kolla Idioten!!! http://www.youtube.com/watch?v=Gt6xOc3nyTw
Har vi ju haft, ser du inte det? :rolleyes:

Nä, men det hade varit kul som fan. :) Synd bara att vi bor så jävla långt ifrån varandra. :(

Angående nästa säsong kommer Miton vara far away, 5:e mars är startskottet för roligare saker. :yoparty

Har vi ju haft, der du inte det? :rolleyes:

Nä, men det hade varit kul som fan. :) Synd bara att vi bor så jävla långt ifrån varandra. :(

Angående nästa säsong kommer Miton vara far away, 5:e mars är startskottet för roligare saker. :yoparty

Varför fick inte jag veta? :( :hihi ja, det hade varit coolt och glida en 5 stycken Mitos inne i nån stad.
vadå för nåt? :)

Last edited:
Sporthojar säger ni. Blir det japsare då eller blir det Ducce 748? :tummenupp eller nå annat?

Sporthojar säger ni. Blir det japsare då eller blir det Ducce 748? :tummenupp eller nå annat?

jag vill ha en japsare nu i början, men när jag blir äldre så ska jag nog skaffa en ducce. Och ja, jag har stora drömmar :tungan

Det kunde du ju sagt lite tidigare, eller typ gått ut och kikat på gatan och sagt hej :mad: ;)

Ja, om jag visste att du skulle hit :mad: :D

Last edited:
3121647 Nja, för min del är det nästan tvärt om... Motard (iaf de jag vill ha) blir dyrare. :(

Men fan i helvete, den här hade suttit som gjuten. :) :) :)
http://www.blocket.se/vi/12727077.htm?ca=23_5_s
Den är en riktig skönhet:D lite bättre sug än i Miton.

Hur blev det med din hoj tewdie? Jag antar att du inte kör till malmö igen:näsblod

Jag är helt inne på sport efter miton, men sen är det ju lite vad ekonomin räcker till:tummenupp Vi får la se!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar