Hottisar på sporthoj

eftersom du gjorde :tuttar så betyder de att du vill byta lite inriktning på tråden eller? :va

De bytyder bara att jag e me i gamet igen å skall genast gräva efter fler hottisar då hjärnan inte längre e upptagen me 1 av dom

Har inte du gett upp än:tungan
håller inte på me sånt jag e förgammal tycker bara sånt e svettigt å jobbigt:rolleyes:

Last edited:
De bytyder bara att jag e me i gamet igen å skall genast gräva efter fler hottisar då hjärnan inte längre e upptagen me 1 av dom

håller inte på me sånt jag e förgammal tycker bara sånt e svettigt å jobbigt:rolleyes:

asch då.. ja som hoppades på att de skulle bytas lite inriktning så man slapp se äckliga killkroppar i min nya favvospamtråd :D

Skam den som ger sig heter det ju :gnissla.

Skönt med lite omväxling så man faktiskt får anstränga sig lite för att få till det, och i det här faller verkar man få anstränga sig en hel del även då man väl fixat omkull na, latmask ;).

Idag tror jag dock att du hellre bara vill ha en kram så det är bara för fröken att suga åt sig.

:krama

får se till att ta några hottis bilder på mej själv på lördag :D :D :D

jag vill me dit ingen från knutstorp trakten som skall dit ...
e där men har ingen bil me mig :gråta jag vill me se hottisar

Jahapp, blev en ny bild på mig idag, inte för att den är speciellt "hottie", men det är iaf en bild bland alla textinlägg :)

Bifogat

• DSC00061.JPG
    DSC00061.JPG
    118.2 KB · Visningar: 66
Back