Spamtråd M+S

Halsningar fran ett soligt och varmt Belgien!
Idag har jag suttit i solen o druckit massa god :öl

Snart middag med foraldrarna sen utgang med polarna :yoparty

Kram pa er :)
 
Fan va jobbigt med brudar som ska klänga på en när man är ute, jag är inget känslolöst köttstycke!! Jag hade chans till ett gratiskort denna gång men jag stod över, nån sport får det ju ändå vara i det hela :)

Eller var jag bara dum som hoppade över, jag är kluven :va

:slampa
 
Fan va jobbigt med brudar som ska klänga på en när man är ute, jag är inget känslolöst köttstycke!! Jag hade chans till ett gratiskort denna gång men jag stod över, nån sport får det ju ändå vara i det hela :)

Eller var jag bara dum som hoppade över, jag är kluven :va

:slampa


Vet precis hur det e. Honorna står på rad när jag är ute.:yoparty
Bra att du hoppade över, vem orkar mä tugget efteråt om varför man inte vill ses igen liksom. :hihi
 
Hjemkommen fra markedsplassen for raske motorsykkler.
Dricker man tillräckligt mycket powerking går det inte att sova, det är som en fjäder som lyfter upp ögonlocket så fort man slappnar av lite.... som... som en ventilfjäder. Behöver den måhända shimsas?
 
Kul att ni kom igår killar! :tungan
Här kommer en bild på gottis och keso...:tummenupp
Mark måste ju vara med på ett hörn också...:tungan
 

Bifogat

  • Picture 059-1.jpg
    Picture 059-1.jpg
    75.6 KB · Visningar: 69
  • Picture 070-1.jpg
    Picture 070-1.jpg
    122.2 KB · Visningar: 60
Vad hade ni för er igår?

Jag var hemma hos Dropdead. Drack mig full på öl. Sen gick vi till Rockbaren och Dingon.

Var tog du vägen Gottis? :va
 
Vad hade ni för er igår?

Jag var hemma hos Dropdead. Drack mig full på öl. Sen gick vi till Rockbaren och Dingon.

Var tog du vägen Gottis? :va

Jag festade hemma hos mig! Någon utgång blev det visst inte, vi hade för trevligt hemma :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top