Supermoto Endurance 18e aug

är det bara ett lag anmält?? (enligt tmc's sida) stämmer det eller är inte sidan uppdaterad bara?

Last edited:
är det bara ett lag anmält?? (enligt tmc's sida) stämmer det eller är inte sidan uppdaterad bara?

Uppdaterades i morse. Pengar in på PG-kontot = godkänd anmälan.
Fler som mailat ligger och väntar på att komma med på hemsidan.

Är det nån som behöver teamförare utan hoj så är jag nog ledig ;)

Jag sätter mina surt förvärvade slantar på Team Sweden 2006... Än så länge... Får ju se vad som dyker upp ;)

Det ska ha blivit mailat till de anmälda lagen, men om jag minns rätt:

8.30-9.30 Fri träning
9.30-10.30 Kval
11.00-14.00 Race

Besiktning fredag kväll och lördag morgon. Pga gokarttävling infart genom stora grinden innan rakan.

Jag sätter mina surt förvärvade slantar på Team Sweden 2006... Än så länge... Får ju se vad som dyker upp ;)
Tror du har fel..... skulle kunna tänka mig att vi får se ett annat lag högst upp på pallen. Skulle gärna se vårt men jag tror att Yamma teamet har bäst chans att vinna. Henke är den mest underskattade föraren i SM trotts att han ligger 3 i sm. Johan Lennartsson är ingen dungge han heller, ruggit snabb när det blir svårt och krävande grus ( det kommer ni att få se på SMet). Christian vet vi alla vad han kan, räckte att bli uttagen i landslaget 2007.
Men visst ska det bli spännande. Vi komme rinte att ta någon entre så sväng förbi i helgen och kolla på sveriges första endurancrace i motard.

Äääh, när jag kollade var inte ens det laget med i listan ;). Finns nog tre lag som har chansen att vinna, eller kanske två. Det gäller att försöka stå på benen hela racet också, och inte rasa några motorer...

Ja, Stefan fick rätt.

Yamaha teamet tog en enkel seger med sin tråkiga monotona säkerhet. Snyggt jobbat. :klappar

Tvåa blev Fredrik Eriksson och Johan Granat på Aprillia. Så Fredrik blir ruggigt snabb nu till vårat SM. Orken finns uppenbarligen.

Trea blev Zuka teamet trots två fadäser. Ett tag så var det bara Johns hoj som var funktionabel. Då meckades det flitigt.

Hedrande fjärdeplats med stukat knä min idol Stoffy o co. :yoparty

Inga allvarligare skador vare sig på förare eller hojjar.

Last edited:
peter Granat PETER. :) ja grattis yamaha.. men min respekt går dagen till ära åt just team aprilia... kliva upp på pallen efter tre timmar som nr 2 och desutom bara vara två förare:Bugar :Bugar

ola och john är ola och john ( micke är nu adopterad av mig ):tummenupp

Precis hemkommna! Fan vad skoj det var trots en öm fotled, riktigt kul tävling :Bugar

Nu finns mina bilder upplagda på www.erikluthman.se tyvärr är de lite enformiga eftersom jag var flaggvakt och därmed var låst till en och samma plats. Stora bilder går att få om så önskas, skicka pm eller använd mejladressen som står längst ner på hemsidan.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!