arai reservdelar

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
har nu försökt genom min lokala handlare att fixa nya visirplattor till min edwards lim.edition utan att lyckas, alltså vad är allright för företag, jag var hos handlaren när han ringde upp dom och dom skulle skicka dom på en gång en vecka senare hade de inte dykt varpå vi ringde upp de igen då hittades plattorna på en bänk och de skulle gå på en gång, en vecka senare fortfarande inga plattor och de svamlade om att de var skickade men de visste knappt vilken dag de gick och vart de skulle så efter 5 veckor inga plattor inom synhåll. nu undrar jag om det finns nåt annat företag som kan ha sådana reservdelar på hyllan

De har haft stora problem med ihopslagningen av derat finska och svenska lagersystem, vet inte om det var problemet denna gång dock. Lite virrigt emellanåt men väldigt trevliga och serviceminded.

Både Yamahacenter och Stibix lär ju vara Åf för Allrights sortiment och då kvarstår ju problemet för trådskaparen.

Det tog 3 månader för Allright att skaka fram visirplattor till min Arai Condor Retro förra året... :huvet

Prova med MC Poolen i Solna/Stockholm, de hjälpte mig med visirplattor till min Astro. De hade dem inte på lager men de var väldigt hjälpsamma och tryckte på hos Alright för att få fram dem. Tog iofs 3 månader, som tur var över vintern .... Men som sagt, värt att prova, de kan ju ha på lager.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard