Ekonomiskt oberoende!!

Bli kriminell, enda sättet i Sverige.

Ja e för klantig :rolleyes: e polismagnet, går ja mot röd gubbe så kommer blåljus runt hörnet garanterat

Du har inte tänkt på at det finns något som heter "jobb".

Jag har jobb, e tekniker tjänar hyfsat men inte tillräckligt, nu snackar vi ekonomiskt oberoende :yoparty eller iaf så man slipper fundera på att få pengarna att räcka :gnissla

Starta en verksamhet innfattande prostitution och hembränning.
Smaka bara på "Leeroys hor å hembränt" garanterat muchos $$$ att steka upp.

Fasen va najs, att ja inte tänkt på de innan :yoparty

ta patent på någon finurlig idé och få feting cashflow därifrån..
starta valfri biznis i kina.
smugla knark.
stjäl.

där har du några fina!

HAr värsta idén men patent kostar flis å sen ska idén komma igång, mucho jobbigt :gnissla Kina? fattar inte va de säger :va smugla knark? knark e :arsele stjäla? nja e för ärlig av mig

Lönnmördare? Har hört att det blir fett med cash!

får man leka med värsta pickadollarna då får ut å träna på myrorna i skogen, så min bodtörst väcks :D

Fast han borde väl ändå vunnit nått på dom. :tungan

Man tycker det :huvet

Bli pokerproffs.

Har provat, men fru furtuna e inte på min sida :huvet eller så e de ja som e kass :va

du lär inte komma längre genom att fråga öppet på ett forum efter idéer om hur man blir stenrik...

initiativ, stresstålig och ett j-vla anama.... att ditt företagande ska ge utdelning.

Inkomst måste sättas i relation till fritiden man har över att spendera dessa på. Jobbar du 24/7 har du väldigt mycket pengar/tidsenhet att spendera de lediga minuter du får.. den approachen jag kör på ;)

hmm nä har bestämt mig nu... I WILL MARRY MONEY :yoparty nu e de bara ut å leta upp nån stackars tös :tuttar

du lär inte komma längre genom att fråga öppet på ett forum efter idéer om hur man blir stenrik...

initiativ, stresstålig och ett j-vla anama.... att ditt företagande ska ge utdelning.

Word! Förstår inte hur folk kan ställa en så dum fråga. Vet man hur man ska bli ekonomisktoberonde lär man knappast ge bort det tipset öht.

Jag håller fortfarande på att bästa sättet att bli ekonomiskt oberoende är att sluta ha utgifter. :fakta

Word! Förstår inte hur folk kan ställa en så dum fråga. Vet man hur man ska bli ekonomisktoberonde lär man knappast ge bort det tipset öht.

Men seriöst har du mens eller?? :arsele haha satt på jobbet hade lite halvtråkigt, satt å fantiserade hur de skulle vara å typ va född med guldsked, kunna få allt man peka på, var inte så seriös fråga, mer en kul grej, få lite roliga svar typ som snubben som sa att ja skulle öppna LeeRoy´s hor å sprit AB :tummenupp

Fan har du aldrig velat få nått du inte har råd med???????

Alla var kassa i början...
Gäller bara o vilja/orka lära sig.

De e sant!! har faktiskt vunnit några små turneringar men aldrig nått som gett nått större :gnissla var spelar du? ja kör ladbrokes där ja heter samma som här

Jag håller fortfarande på att bästa sättet att bli ekonomiskt oberoende är att sluta ha utgifter. :fakta

hmm sälja Beemern, Hojjen, byta 3:an till nått mindre :va nääää gud va boring :D vill ha bättre förslag, typ sälja sin sperma på Ebay eller nått :D

De e sant!! har faktiskt vunnit några små turneringar men aldrig nått som gett nått större :gnissla var spelar du? ja kör ladbrokes där ja heter samma som här

iPoker nätverket på noiqpoker.
Sen är det Stor varians i turrar gå över till cashgame istället är mitt tips.

grov krimminalitet. skit i att betala skatt. lura o blås så många du bara kan o bete dig som ettt svin.. det e dom som har obegränsat me pengar...

Bli kriminell, enda sättet i Sverige.
Har Ingvard Kamprad, Stefan Persson och Wallenbergarna byggt upp sina förmögenheter via kriminalitet? Chockerande nyheter, har du kontaktat kvällspressen?

LeeRoy skrev:
Har nog köpt 5000 trisslotter de sista åren men inte fan har de hjälpt
Om du verkligen har köpt 5000 trisslotter på några år, då kan du vara säker i din förvissning om att du aldrig kommer att bli ekonomiskt oberoende. Du är helt enkelt för dum. Rika människor har inte blivit rika på att slösa bort sina pengar på lotter som har en sinnessjukt dålig avkastning.

Last edited:
Har Ingvard Kamprad, Stefan Persson och Wallenbergarna byggt upp sina förmögenheter via kriminalitet? Chockerande nyheter, har du kontaktat kvällspressen?
QUOTE]

Jag lever i en realistisk värld, något du inte gör tydligen :D
Och att Wallenbergarna har haft fuffens för sig skulle inte få mig att slå bakut, det har alla i dessa branscher. Kamprad är en engångsföreteelse, dvs att det kommer inträffa max en gång på ett decennium eller så.

Jag själv siktar mot att bli rik men inte ekonomiskt oberoende. Det roligaste som finns är ju att tjäna pengar, om jag inte hade det så skulle livet vara så mycket sämre.
Sen är allt relativt här i livet. En börshaj tycker kanske att allt under 100k på en dag är piss medans jag jublar om jag lyckas göra en hacka då och då under 10k genom att köpa/sälja nåt tex.

hmm nä har bestämt mig nu... I WILL MARRY MONEY :yoparty nu e de bara ut å leta upp nån stackars tös :tuttar

That's the grej. En stenrik norsk oljeborrardotter från tråkiga Lofoten möter tuff svensk hojkille. Det måste ju klicka direkt!

/J

Last edited:
QUOTE]

Jag lever i en realistisk värld, något du inte gör tydligen :D
Och att Wallenbergarna har haft fuffens för sig skulle inte få mig att slå bakut, det har alla i dessa branscher. Kamprad är en engångsföreteelse, dvs att det kommer inträffa max en gång på ett decennium eller så.

Jag själv siktar mot att bli rik men inte ekonomiskt oberoende. Det roligaste som finns är ju att tjäna pengar, om jag inte hade det så skulle livet vara så mycket sämre.
Sen är allt relativt här i livet. En börshaj tycker kanske att allt under 100k på en dag är piss medans jag jublar om jag lyckas göra en hacka då och då under 10k genom att köpa/sälja nåt tex.

Såg du inte programmet om det snåla aset till kamprad?
Sättet han får fram billiga produkter på var ju vidrigt - skiter helt i människorna som gör dem.

Vad är ekonomiskt oberoende då?
Är det att kunna köpa 50 hus i sthlm och resa jorden runt när man vill, köpa alla bilar i världen till ingen nytta eller är det att ha ett betalt hem, någon som säger hej när du kliver in genom dörren till hemmet och en trivsam vardag med tillfredsställande uppgifter att lösa samt ekonomi till att aldrig behöva gnälla om lilla minsta ting man vill ha för att den kostar pengar?

Inom loppet av 10 år ska jag förmodligen inte jobba nåt mer. På sin höjd starta eget och anställa folk som gör allt bara för att ha nåt att roa sig med.

trisslotter kan ju funka - köper man lotter för 2,5miljoner kronor så kanske man kan skrapa fram de där 3 miljonerna direkt på skrapet :)
Brudens farsa skrapade fram 1,8 miljoner på TV4 förra månaden - så det GÅR! Köp mer lotter ;)

Tycker du ska satsa på att hjälpa nobelpristagarna frambringa spermier på något kreativt sätt för att sedan sälja det vita guldet dyrt....

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back