Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bli kriminell, enda sättet i Sverige.
Du har inte tänkt på at det finns något som heter "jobb".
Starta en verksamhet innfattande prostitution och hembränning.
Smaka bara på "Leeroys hor å hembränt" garanterat muchos $$$ att steka upp.
ta patent på någon finurlig idé och få feting cashflow därifrån..
starta valfri biznis i kina.
smugla knark.
stjäl.
där har du några fina!
Lönnmördare? Har hört att det blir fett med cash!
Fast han borde väl ändå vunnit nått på dom.![]()
Bli pokerproffs.
du lär inte komma längre genom att fråga öppet på ett forum efter idéer om hur man blir stenrik...
initiativ, stresstålig och ett j-vla anama.... att ditt företagande ska ge utdelning.
Jag har jobb, e tekniker tjänar hyfsat men inte tillräckligt, nu snackar vi ekonomiskt oberoendeeller iaf så man slipper fundera på att få pengarna att räcka
![]()
Har provat, men fru furtuna e inte på min sidaeller så e de ja som e kass
![]()
Word! Förstår inte hur folk kan ställa en så dum fråga. Vet man hur man ska bli ekonomisktoberonde lär man knappast ge bort det tipset öht.
Alla var kassa i början...
Gäller bara o vilja/orka lära sig.
Jag håller fortfarande på att bästa sättet att bli ekonomiskt oberoende är att sluta ha utgifter.![]()
De e sant!! har faktiskt vunnit några små turneringar men aldrig nått som gett nått störrevar spelar du? ja kör ladbrokes där ja heter samma som här
Har Ingvard Kamprad, Stefan Persson och Wallenbergarna byggt upp sina förmögenheter via kriminalitet? Chockerande nyheter, har du kontaktat kvällspressen?Bli kriminell, enda sättet i Sverige.
Om du verkligen har köpt 5000 trisslotter på några år, då kan du vara säker i din förvissning om att du aldrig kommer att bli ekonomiskt oberoende. Du är helt enkelt för dum. Rika människor har inte blivit rika på att slösa bort sina pengar på lotter som har en sinnessjukt dålig avkastning.LeeRoy skrev:Har nog köpt 5000 trisslotter de sista åren men inte fan har de hjälpt
Har Ingvard Kamprad, Stefan Persson och Wallenbergarna byggt upp sina förmögenheter via kriminalitet? Chockerande nyheter, har du kontaktat kvällspressen?
QUOTE]
Jag lever i en realistisk värld, något du inte gör tydligen
Och att Wallenbergarna har haft fuffens för sig skulle inte få mig att slå bakut, det har alla i dessa branscher. Kamprad är en engångsföreteelse, dvs att det kommer inträffa max en gång på ett decennium eller så.
Jag själv siktar mot att bli rik men inte ekonomiskt oberoende. Det roligaste som finns är ju att tjäna pengar, om jag inte hade det så skulle livet vara så mycket sämre.
Sen är allt relativt här i livet. En börshaj tycker kanske att allt under 100k på en dag är piss medans jag jublar om jag lyckas göra en hacka då och då under 10k genom att köpa/sälja nåt tex.
hmm nä har bestämt mig nu... I WILL MARRY MONEYnu e de bara ut å leta upp nån stackars tös
![]()
Har Ingvard Kamprad, Stefan Persson och Wallenbergarna byggt upp sina förmögenheter via kriminalitet? Chockerande nyheter, har du kontaktat kvällspressen?
QUOTE]
Jag lever i en realistisk värld, något du inte gör tydligen
Och att Wallenbergarna har haft fuffens för sig skulle inte få mig att slå bakut, det har alla i dessa branscher. Kamprad är en engångsföreteelse, dvs att det kommer inträffa max en gång på ett decennium eller så.
Jag själv siktar mot att bli rik men inte ekonomiskt oberoende. Det roligaste som finns är ju att tjäna pengar, om jag inte hade det så skulle livet vara så mycket sämre.
Sen är allt relativt här i livet. En börshaj tycker kanske att allt under 100k på en dag är piss medans jag jublar om jag lyckas göra en hacka då och då under 10k genom att köpa/sälja nåt tex.
Såg du inte programmet om det snåla aset till kamprad?
Sättet han får fram billiga produkter på var ju vidrigt - skiter helt i människorna som gör dem.
Vad är ekonomiskt oberoende då?
Är det att kunna köpa 50 hus i sthlm och resa jorden runt när man vill, köpa alla bilar i världen till ingen nytta eller är det att ha ett betalt hem, någon som säger hej när du kliver in genom dörren till hemmet och en trivsam vardag med tillfredsställande uppgifter att lösa samt ekonomi till att aldrig behöva gnälla om lilla minsta ting man vill ha för att den kostar pengar?
Inom loppet av 10 år ska jag förmodligen inte jobba nåt mer. På sin höjd starta eget och anställa folk som gör allt bara för att ha nåt att roa sig med.
trisslotter kan ju funka - köper man lotter för 2,5miljoner kronor så kanske man kan skrapa fram de där 3 miljonerna direkt på skrapet
Brudens farsa skrapade fram 1,8 miljoner på TV4 förra månaden - så det GÅR! Köp mer lotter![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |