Spamtråd M+S

Men det är ju imorron du ska jobb! :gnissla

Ja, men nån gång behöver jag sova också. Och jag vet att om jag får i mig lite sprit så tror jag att jag är superwoman som aldrig nånsin behöver gå o lägga mig... :rolleyes: Men det är fan inte lätt att vara kvick i huvudet på jobbet imorrn annars. :(

Ja, men nån gång behöver jag sova också. Och jag vet att om jag får i mig lite sprit så tror jag att jag är superwoman som aldrig nånsin behöver gå o lägga mig... :rolleyes: Men det är fan inte lätt att vara kvick i huvudet på jobbet imorrn annars. :(

Jag kan komma ner imorron och ockupera din kassa :tummenupp

Jag hatar verkligen mitt jobb....

Fan va oplanerat allting är. Jag HATAR oplanerade saker. Dessutom hade nån idag stökat till i mitt välsorterade "kaffemuggs och dricka skåp" genom att slänga in socker packeten där. :mad:

Nu ska jag söka på evenemang själv och sätta ihop en lista på veckodagar det kan behövas extrapersonal. Fan jag borde ha mer betalt + en schyst befattning :huvet:

Stänger 21, men idag vart det folk till 21.30 som hade kommti innan 21 och då är vi tvungna att servera dem. och sen va hela stället i en enda jävla röra så städningen tog 2 timmar och en kvart för 4 pers... :3freak: det är fan inte humant att behöva upp och jobba kl 08 imorgon med.
Dessutom är det olagligt :fakta och det ska chefen minsan få veta så det skriker om det!

När jag är färdig med min uppstas.... :mad:

Gört! Nykter är jag, men sent i säng blir det ändå. Fan. Jag kommer verkligen vara totalt död imorrn.... :huvet Så går det när man är social och vill ha roligt! :rolleyes:

Nästa gång får du komma hem till mig!
Här kan du vara nykter, social samt ha det riktigt trevligt, och i säng kommer du tidigt!!! :tuttar :whip

Ja, glass kanske vore ett sätt fånga den sista dagen i frihet

despair07.jpg

:hihi :D

Last edited:
2l glass senare å ingen skillnad i tillståndet.. Jag som trodde de va värsta dundermedicinen! de va gott å försöka iaf.

2l glass senare å ingen skillnad i tillståndet.. Jag som trodde de va värsta dundermedicinen! de va gott å försöka iaf.

du har fattat allt fel glass e för fjollor 40% malt e för karlar som diggar maiden och har hår på bröstet:tummenupp
sen att det inte bara hjälper mot halsont det rusar med:tuttar

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back