Stulna delar på blocket..

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Faen va arg man blir när man ser delar man vet kommer från min hoj som stals våren 05 på en hoj på blocket. Jag har fått försäkringspengarna men lik förbannat så blir Jag skit arg!:mad:

Kanske bättre att kontakta the law innan du visar någon annons, utifall att säljaren finns här...

skicka länk så man vet att man inte ska köpa grejerna..

"Ring försäkringsbolagens tipstelefon - Öppen dygnet runt. Du kan vara anonym och vi ser till att ditt tips kommer rätt.

020-325 325

Ditt tips kan vara ovärderligt, bra tips kan ge belöning!"

-- Larmtjänst :tummenupp

Det är skit samma igentligen. Det är F-bolagets grej att bry sig nu. Delarna kan vara köpta i god tro och Jag vill inte hänga ut någon men Jag är till 99% säker och Jag kan inte låta bli att bli förbannad!

"Ring försäkringsbolagens tipstelefon - Öppen dygnet runt. Du kan vara anonym och vi ser till att ditt tips kommer rätt.

020-325 325

Ditt tips kan vara ovärderligt, bra tips kan ge belöning!"

-- Larmtjänst :tummenupp

Tack! Ska ringa.

denna tråd levererar inte, den e värdelös utan bilder/länkar/förklaring.

Ge fan i att skriva i den då. Det du söker står i "hänt i veckan". Den här tråden ger inte mindre än folk som skriver att de såg en snut ligga bakom dom en gång då de hade fel skattemärke eller motsv.

Hur kan du vara säker på att det är dina delar?

Låt säga att Jag hade en 04 med speciella blinkers på samt dekaler Jag ringt och efter frågat. Och så dyker det upp en 05 med 04:ans kåpor, dessa speciella blikers och dekalerna placerade på EXAKT samma ställe...

Kan vara en slump men sannolikt inte.

Last edited:
Trist... vet inte vad man kan göra egentligen. Men nån form av rapport / anmälan så iallafall ett tjuv-svin åker dit. Den som säljer kanske är tredje man, men han/hon kanske har namn/nummer till säljaren (tjuven)

För att få ner aggressionen kan du gå ut och hugga ner ett träd. Funkar förvånansvärt bra !

Ge fan i att skriva i den då. Det du söker står i "hänt i veckan". Den här tråden ger inte mindre än folk som skriver att de såg en snut ligga bakom dom en gång då de hade fel skattemärke eller motsv.

precis, och jag ber om ursäkt. I och med att du posta detta på ett publikt forum trodde jag du ville ha hjälp eller synpunkter eller liknande, det du skrev a i stil med "snöret är långt" och jag kände att "ja det är det"

precis, och jag ber om ursäkt. I och med att du posta detta på ett publikt forum trodde jag du ville ha hjälp eller synpunkter eller liknande, det du skrev a i stil med "snöret är långt" och jag kände att "ja det är det"

Du har rätt. Jag hade kunnat klämma in en frågeställning eller ett sökande av nå´t slag. Dock fick Jag tipps på nr att ringa, mm så helt i onödan var inte tråden. Kännde mest för att skriva av mig.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard