Jag har fått så mycket gjort idag!![]()
Förflyttade mig precis från sängen till soffan![]()
Bakis eller?
Jag har iaf gjort rätt mycket idag så jag förtjänar att lämna det här bygget om en timma och förflytta mig till en bar där det ska

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått så mycket gjort idag!![]()
Förflyttade mig precis från sängen till soffan![]()

Bakis eller?![]()
Jag har iaf gjort rätt mycket idag så jag förtjänar att lämna det här bygget om en timma och förflytta mig till en bar där det ska![]()
![]()
![]()
![]()
Jag byter gärna en tur på millen mot en tur på din häst.
Fast det är nog lite sent påtänkt nu, och jag kan ju inte rida heller så fan vet om det var nån bra idé från början...![]()
Jag började ju lite mini smått på lunchen ju![]()
Bakis eller?![]()
Jag har iaf gjort rätt mycket idag så jag förtjänar att lämna det här bygget om en timma och förflytta mig till en bar där det ska![]()
![]()
![]()
![]()


Såja..en vecka på jobbet gjord..känns som man aldrig hade semester.
/Martin
jag har nu jobbat lika länge efter semestern som jag hade semester.
det blir inte bättre =)
.
Måste du alltid vara så jävla nöjd med allt.
Gå ut och sup och bli bakfull, få ångest och hata dig själv som alla andra gör ibland.
![]()
Shit va tomt det är här nu när damen är borta...
Pratar vi om din flicka i verkliga livet eller menar du att det är tomt i tråden utan blomfanskapet?
Saknar du din riktiga flicka så är du alltid välkommen till butiken så kan vi fixa nåt temporärt till dig.
EDIT2: Hoppas du tolkade mig rätt där med meningen angående att hata sig själv.

Angående temporära eller tillfälliga damer, så finns det inte på kartan i min värld!
Men tack för omtanken!
Ska vi se vad 2l glass kan tänkas göra för onda halsen. Skall viruset fan få smaka lite kyla!


Nu vill jag också ha glass
Min hals skulle också behöva det men jag kollade i frysen och där fanns inte ens sån där frostskadad. Någon som är i Vågmästareplatsenkrokarna och vill ta med glass så säg till!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |