Spamtråd M+S

Ingen som ska med in en sväng till rockbaren?
jag, Avril och ev Mark + några till ska dit och snacka skit.
 
3093452 Ingen som ska med in en sväng till rockbaren?
jag, Avril och ev Mark + några till ska dit och snacka skit.
Ikväll ska jag gå och lägga mig nu direkt på studs och sörja för alla sorgliga idioter som inte tycker om saltgurka, lök, jalapenios och inte vet vilken dressing de vill ha

:( Ingen som har ett jobb till övers?
 
Ikväll ska jag gå och lägga mig nu direkt på studs och sörja för alla sorgliga idioter som inte tycker om saltgurka, lök, jalapenios och inte vet vilken dressing de vill ha

:( Ingen som har ett jobb till övers?

Nått inom byggbranchen så är du säkrad för livet! :tummenupp + okej lön.

/Martin
 
jag tyckte att jag träffade pinky på trädgårdn :D hoppas att du hade kul:yoparty jag hade kul i alla fall:slicka fan vad det snurrar:3freak
 
jag tyckte att jag träffade pinky på trädgårdn :D hoppas att du hade kul:yoparty jag hade kul i alla fall:slicka fan vad det snurrar:3freak

tyckte de sög 140 spänn för att gå in och sen bara en massa små glin :gnissla nja imorgon blir det att gasa hoj skönt att slippa bakfyllan :)
 
Såg kön till trägårn då gick vi därifrån.
Blev Bryggeriet istället, helt OK.

Usch vill inte va bakfull imån......
 
Vad säger du? Hela atlanten kom ju nedfarandes nyss!!!

Men 1030 regnade det inte :fakta

denna tittade jag på igår...

Måste erkänna att jag är jävligt sugen!

red_right_front_angle.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top