Vem vill du träffa?

Hmm, Mattias, Swedie, Duckie och kanske Mavve som jag inte sett online på år och dag.
Nån som vet vad han gör?
 
Jag vilja vara med Avatar och Silwer på en krogrunda. Det skulle nog vara skoj.

Edit: Det där lät väldigt pride-vänligt så Supergirl får väl vara med. Bara det borgar för en underhållande kväll.

Det skulle det alldeles säkert bli, jag är expert på att göra bort mig :näsblod
 
Man har ju träffat många "profilar" på SH redan genom SH-pubar, SH-fester, mässor. Nu blir det Umeinvånarna jag kommer att få träffa, hoppas jag =)
 
Jag skulle vilja träffa EBS, Watson, Oljekyld och de andra jag inte har träffat på länge.. :)

Och så skulle jag vilja träffa Nursey & Pallas Athena, de har jag inte träffat nån gång. :(

Sen skulle det va kul att träffa Markus, mest för att se om han spelar lika häftig när han står öga mot öga som han gör när han gömmer sig bakom tangentbordet.
 
Jag skulle vilja träffa EBS, Watson, Oljekyld och de andra jag inte har träffat på länge.. :)

Och så skulle jag vilja träffa Nursey & Pallas Athena, de har jag inte träffat nån gång. :(

Sen skulle det va kul att träffa Markus, mest för att se om han spelar lika häftig när han står öga mot öga som han gör när han gömmer sig bakom tangentbordet.

Du glömde att nämna mig. Mig vill alla träffa.
 
Hmm, Mattias, Swedie, Duckie och kanske Mavve som jag inte sett online på år och dag.
Nån som vet vad han gör?

Mavve har jag träffat, han jobbar i Finland med något. Minns inte vad det var han sysslar med nu. Skulle svängt förbi mig för några veckor sen men hörde inte av han. :mad:

Träffat KaZmur och Fireblade (Swedies bror) irl. Båda mycket trevliga gubbar. :tummenupp
 
Guw för att se om han är en tråkig gubbe eller en skön snubbe, svårt att avgöra.

Solid snake fast min självbevarelsedrift säger att jag inte borde. :hihi
 
Last edited:
Guw för att se om han är en tråkig gubbe eller en skön snubbe, svårt att avgöra.

Det beror alldelens på dagsformen :D
Jag går väl allt mer mot tråkiga-gubbe hållet antagligen, men jag försöker att (på ett icke desperat och tragiskt vis) hålla mig "omossig"

Jag trimmar min moped, men jag säger åt dom som burnar cirklar mitt på fotbollsplanen.
Jag klagar på "dagens musik" ala MTV/VH1/The Voice, men jag lyssnar på tex Asta Kask, Ebba Grön och KSMB (bland annat, jag lyssnar på flera andra musikstilar också, men det där var väl det mest kontroversiella)
Jag kör för fort och busar med både bil och mc, men jag försöker tänka mig för när och var jag gör det.
Jag hatar att städa, men jag kokar disktrasan...

Jag tror inte att det är så lätt att kategorisera mig, men du är välkommen att försöka...
 
3089459 Det beror alldelens på dagsformen :D
Jag går väl allt mer mot tråkiga-gubbe hållet antagligen, men jag försöker att (på ett icke desperat och tragiskt vis) hålla mig "omossig"

Jag trimmar min moped, men jag säger åt dom som burnar cirklar mitt på fotbollsplanen.
Jag klagar på "dagens musik" ala MTV/VH1/The Voice, men jag lyssnar på tex Asta Kask, Ebba Grön och KSMB (bland annat, jag lyssnar på flera andra musikstilar också, men det där var väl det mest kontroversiella)
Jag kör för fort och busar med både bil och mc, men jag försöker tänka mig för när och var jag gör det.
Jag hatar att städa, men jag kokar disktrasan...

Jag tror inte att det är så lätt att kategorisera mig, men du är välkommen att försöka...
:skrämd du låter fan som jag fast typ 20 år äldre :3freak

3089432 Akta dig för solid, han är hemsk :skrika:
Mhm han hotar med att kasta pinnar i framhjulet för mig :gråta
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top